סיור בעיר הבירה דבלין שבאירלנד

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

דבלין, עיר הבירה של אירלנד, מרכז המסחר, התרבות והאומנות. אתם מוזמנים להגיע אל אירלנד, בכדי לגלות כמה היא מציעה לתייריה. לאחר טיול באירלנד עם מורה דרך מנוסה (אפשר גם לבד), תבינו מדוע מיליוני תיירים מגיעים למחוזותיה מדי שנה.

סביב מפרץ הדבלים ובעמק הנהר הליפי, נמצאת דבלין, בירת אירלנד. מדובר בעיר מערבית לכל דבר כמובן, שכוללת בתוכה המון חגיגות ובירה, מופעים תרבותיים ואומנות, הופעות מוזיקליות, פסטיבלים ועוד. אם אתם מגיעים אל אירלנד, חובה לבקר בעיר דבלין. ללא ביקור בדבלין, אתם לא באמת חווים את אירלנד השלמה. דבלין נראית אחרת בשעות היום ושעות הערב, כאשר בכל השעות אפשר להיתקל באנשים אשר שותים בירה בבתי קפה באמצע היום, בברים ובמסעדות. חשוב להדגיש, אין צורך להרגיש לא בטוחים להתהלך ברחובות דבלין, היות וקיימת תמיד נוכחות משטרתית, השתייה היא מוסדרת בבתי הקפה ולרוב הכול בסדר.

בר

בירה בצהריים בדבלין, יופי של הרגל

סיור בעיר הבירה דבלין שבאירלנד, חייב גם לכלול ביקור במבשלות בירה איכותיות ומקומיות. ישנם מוקדים תיירותיים בדבלין שחובה לבקר בהם, כמו למשל טירת דבלין הידועה. חוץ מטירת דבלין, הקתדרלה של פטריק הקדוש (סיינט פטריק) מרהיבה גם היא.

העניין הוא, שביקור באירלנד לא באמת יהיה ביקור אמיתי ללא טעימות של בירות איכותיות. אתם מוזמנים להגיע אל מרכז דבלין, אזור הנקרא "טמפל בר". מדובר ברובע המפורסם ביותר באירלנד, והוא מושך אליו בליינים רבים מכל העולם וכל השנה. באזור טמפל בר תמצאו מסעדות אותנטיות ומאוד מומלצות, הופעות מוזיקליות על שפת הרחוב ובכניסה לבתי קפה, ברים עם רקדניות ורקדנים, אזור קניות ועוד רבות.

חגיגות בדבלין וטעימות של בירה

אתם מוזמנים לשכוח מכל הצרות, להניח את כל הדאגות מאחוריכם, אתם בדבלין. דבלין ידועה בשל אופייה, בלייני ומשוחרר. אתם יכולים לפקוד מסיבות מדהימות, לשתות בירה איכותית ולהניח הכול מאחוריכם. כשאתם מגיעים לדבלין, מומלץ מאוד לבקר גם במזקקות וויסקי.

במקום הנקרא DUBLIN WHISKEY TOURS תוכלו לערוך סיור מודרך, ולראות כיצד מכינים וויסקי אירלנדי משובח. מקום נוסף לטעום בו וויסקי איכותי, הוא מקום הנקרא RURAL PUB . המקום פתוח מ-10 בבוקר ועד 22:00 בערב. גם שם תוכלו לטעום וויסקי משובח ובירות מקומיות רבות. אחת האופציות הנפלאות עבור תיירים, זו סדנת בישול בירה או הכנת וויסקי.

סדנאות אלכוהול בדבלין

ישנו מקום הנקרא MARK TWIG (שזה גם שמו של בעלי המקום), בו תוכלו להתעניין לגבי סדנאות מעולות לבישול אלכוהול מסוגים שונים. מארק טוויג הוא מבשל בירה איכותית, אך גם שף מעולה, כך שתוכלו גם לרפד את הבטן יופי-יופי כשאתם מגיעים.

אם בא לכם לראות כיצד פועלת מבשלת בירה גדולה, אתם יכולים להגיע למקום הנקרא THE 5 LAMPS DUBLIN BREWERY. במבשלת בירה זו תוכלו לחוות את תהליכי ההכנה המלאים של בירות מסוגים שונים, לקבל הדרכה מפורטת וליהנות כמובן גם מטעימות משובחות של בירות מקומיות. HOPE BEER

מבשלות בירה מומלצות בדבלין

היא גם מבשלת בירה זוכת פרסים, בה כדאי מאוד לבקר. גם במבשלת HOPE BEER ניתן לקבל סיורים מודרכים, ליהנות מטעימות בירה וכדומה. מומלץ מאוד עבור בילוי לזוגות. אירלנד ודבלין מציעות עוד המון אטרקציות למבקרים בהן, בין אם אתם מגיעים לשם כזוג או כמשפחה.

אם אתם מטיילים בגפכם, תוכלו ליהנות מאכסניות דרכים במחירים אטרקטיביים מאוד. אם אתם מטיילים כמשפחה, כמעט בכל מלון תמצאו גם בר או בית קפה של המלון עצמו, שם תוכלו ליהנות מבירות מקומיות גם כן. טיול נעים, ולא לשכוח לטעום כמה שיותר סוגים של בירות!

כתבות נוספות
שאולי תאהבו