שלוש חופשות כשרות למהדרין

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מציאת חופשה כשרה

רבים מהציבור הדתי, ובעיקר הדתי התורני והחרדי, מחפשים לחוות נופש איכותי, כמו כל שאר אזרחי המדינה, אך לא רוצים לוותר על העקרונות הכה חשובים להם, הכשרות בנופש. כאשר אנו יוצאים לנופש, אנחנו רוצים להוריד מהראש את כל הדאגות האפשריות.

החל מחוסר הדאגה בעת הכנת האוכל, וכלה בחוסר הדאגה לחיפוש אחר מניין ותכני בידור הולמים לציבור הדתי והחרדי. רק כאשר כלל הצרכים האלו מסופקים בצורה מלאה ואיכותית, ירגישו אותם נופשים כי הם נמצאים בנופש אמיתי, ויאזרו כוחות לחיי היום יום שלאחר מכן.

אך, כיצד והיכן נמצאים מלונות כשרים למהדרין במדינה? איך נוכל לבחור את החופשה הטובה ביותר ואת המלונות שיספקו לנו בצורה האיכותית ביותר את כלל הצרכים הנ"ל?בדיוק לשם כך, נציג בפניכם שלוש חופשות כשרות מומלצות, במלונות איכותיים, עם חברת תיירות מתאימה, שיענו על הצורך שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

החופשות המומלצות

חופשה בירושלים

ירושלים, היא העיר הרוחנית וספוגת הקדושה, בה כל אדם דתי ירצה מתישהו במהלך חייו לחוות בה חופשה מלאת משמעות. לכן, אנחנו ממליצים לכם להשתמש בשירותים של "שיא טרוול" ולבחור את אחד מהמלונות ברשימה הייעודית באתר החברה, על מנת לקבל את החופשה המושלמת.

במלונות המוצעים, כגון "מלון מצודת דוד", "רמדה", "כרמים ירושלים", ועוד מגוון מלונות בעלי שם, תוכלו לקבל מלון כשר למהדרין. החופשה תכלול השגחה צמודה וקפדנית על האוכל במלון, שעות בריכה נפרדות, תכני לימוד והעשרה תורניים, ואף יציאה לסיורים בעיר הקודש, המלאה באתרים היסטוריים ובמקומות ספוני תורה וקדושה.

 

חופשה בים המלח

מלונות ים המלח, מתאפיינים בנופש בעל אופי "בטן גב". כלומר, אנשים רבים באים למלונות ים המלח על מנת לרבוץ שעות רבות על חוף הים, בריכה, לאכול אוכל עשיר ומפנק ואף לקבל מסאז' וספא לאחריו. לכן, לנופש הדתי, חשוב שחופשה מעין זו, לא תלווה בבעיות של כשרות וצניעות. לכן, רשת "שיא טרוול" מציעה מלונות עם אוכל כשר, זמנים נפרדים ותכנים בהפרדה, שיוכלו להרכיב את החופשה הכשרה המושלמת במלונות אלו.

לדוגמה, "מלון ישרוטל ים המלח", "הרודס ים המלח" ועוד רבים אחרים.

 

חופשה בצפון

מי מאיתנו לא נהנה משהייה בצפון הארץ. הנופים המשגעים מלאי הירוק, האויר הנקי, מעיינות המים הרבים כל כך וחופי הכנרת היפים. גם כאן, הנופש הדתי יחפש את החופשה בה יוכל להנות מכל האפשרויות המגוונות הללו ללא דאגה אחרת, כגון מניין, ספר תורה, כשרות האוכל ורחצה נפרדת. גם כאן בבמלונות "חוף הגיא", "מלון קיבוץ לביא", "מלון כינר" ועוד מגוון רב של מלונות אותם מתפעלת "שא טרוול" תוכלו לקבל את כלל השירותים הנ"ל בקלות ובכיף.

 

לסיכום

הצגנו בפניכם אפשרויות מעולות לחופשה מהדרין בכלל רחבי הארץ, כעת נשאר לכם רק לבחור!

חופשות

כתבות נוספות
שאולי תאהבו