לחופש הגדול כבר התכוננתם? רשת לגינה, צילייה לים, כיסוי לבריכה כבר הכנתם?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

החודשים יולי ואוגוסט עובר שינוי די משמעותי ככל שאנחנו מתבגרים. בתור ילדים, מדובר בחודשים הכי מהנים בשנה. ים, בריכה, קייטנות, מסיבות פיג'מות והכי חשוב – לא הולכים לבית הספר. בצבא, בכלל אין לנו חופש גדול. כל משימה שניתנת חום של אוגוסט מרגישה כמו אסון.

בתור הורים, לא רק שאנחנו צריכים להתכונן לחשבון חשמל מנופח והוצאות על דלק בריכה ואינספור ארטיקים – גם צריך לדאוג לילדים לתעסוקה בכל יום בחופש. אין ספק שהחופש הגדול דורש הרבה התכוננות והכנה. לכן זה נוח וכדאי שיש גינה לילדים לשחק בה, או אפילו ברכה פרטית גם יופ בים זה לא כל כך נורא. אבל האם יש לכם את כל מה שצריך בשביל להתכונן לחופש הגדול?

 

למה חשוב לבחור פתרונות הצללה איכותיים

בחודשים יולי ואוגוסט, הקרינה של השמש הרבה יותר חזקה – ולנו הרבה יותר חם. לכן אנחנו צריכים פתרונות שיגנו עלינו מהקרינה ויקלו מעט על עומס החום שאנחנו חווים. בקיצור – אנחנו צריכים פתרונות הצללה. שאלנו את המומחים מאתר טרנקילו למה כל כך חשוב לבחור פתרונות הצללה איכותיים?

ובכן התשובה הקצרה היא ששהייה בצל מסייעת להימנע מהמון מחלות עור – ובראשן הסרטן. התשובה הארוכה יותר היא שקרינת ה-UV לא רק מעניקה לעור צבע שזוף, אלא גם גורמת למוטציות וכוויות. לכן, חשוב שבגינה תהיה רשת צל, ושכשהולכים לים – תהיה איתנו צילייה. כיסוי לבריכה הוא חשוב בעיקר כדי למנוע טרגדיות של ילדים שקופצים לבריכה ללא השגחת ההורים.

 

חמישה טיפים להתמודדות עם השמש בחופש הגדול

אז אחרי שהבנו שהחום בחופש הגדול הוא לא רק מעיק אלא גם ממש מסוכן, אולי כדאי שגם נבין איך אנחנו יכולים להתמודד עם השמש בקיץ. הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם לעבור את הקיץ בריאים יותר, ומותשים פחות:

  1. לשתות, לשתות, לשתות – הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות כדי להתמודד עם החום, הוא לתת לגוף שלכם נוזלים כדי לקרר את עצמו. לכן חשוב מאוד לשתות בקיץ, והרבה.
  2. קרם הגנה זו לא מילה גסה – לקרם ההגנה יצא שם רע בשנים האחרונות. אבל כיום ניתן למצוא קרם הגנה בלי ריח ובלי צבע שישמור עליכם מפני הקרינה.
  3. לא לצאת בשעות החמות – הקרינה של השמש נמצאת הרמות הכי גבוהות שלה בין 10 בבוקר ל-4 אחר הצהריים. בארבע השעות האלה, נסו להישאר בתוך מבנים.
  4. לשבת בצל – ישיבה בצל עוזרת לכם לצמצם את החשיפה לקרינה. אם אתם בחוץ, נסו להישאר בצל ככל הניתן.
  5. משקפי שמש, אופנתי ובריא – משקפי שמש מסייעים לסנן קרינת UV שפוגעת גם בעיניים. משקפי שמש הן גם תמיד באופנה, ויעזרו לכם לשמור על הבריאות בסטייל.

 

סיכום

לסיכום, שמרו על עצמכם ועל ילדיכם בקיץ ותהיו חכמים בשמש.

כיסוי לבריכה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו