קוסטה ריקה – כל המקומות הכי שווים שחובה לבקר בהם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

המסע העוצר נשימה אל היערות הגשם הסבוכים והטרופים של מדינת קוסטה ריקה. קוסטה ריקה היא מדינת החיים הטהורים והמוטו המרכזי שלה הוא Pura Vida. הפירוש של השם שלה הוא "החוף העשיר".  קוסטה ריקה היא מדינה מהבטוחות והיציבות באמריקה הלטינית.

היא בעלת טבע עשיר מאין כמותו: יערות גשם, הרי געש, נהרות זורמים, מפלים נשגבים, לגונות כחולות ובריכות מים חמים, חופים חלומיים וחיי טבע אותנטיים ומופלאים שמשמשים גן עדן למינים רבים של בעלי חיים כגון ציפורים, זוחלים והולכים על ארבע על כל סוגיהם.

כל זאת נשמר באופן קפדני במגוון פארקים לאומיים שהפכו לאטרקציה למטיילים ותיירים מכל העולם. עשינו לכם חשק? המאמר הזה בשבילכם!

 

שלווה אין סופית בקוסטה ריקה

רבים מוכנים להישבע שקוסטה ריקה היא מדינה שנושאת בקרבה שלווה אין סופית, ואת זאת אפשר לשים לזכות לתושבים חמים שתמיד מסבירי פנים לתיירים השונים, ומראים לנו כיצד אפשר להפיק את המיטב מהחיים, אוהבים נוחות, ניקיון, חיי משפחה וכל זאת בדגש עם הרמוניה מושלמת עם הטבע שמסביבם.

המקומיים חיים בנחת לצד האוקיינוס השקט שמתהדר בחופים חוליים המאופיינים בחול לבן\ שחור ומושכים אליהם גולשים מקצועיים מכל העולם שכן החופים מתהדרים בגלים העצומים והגבוהים שלהם. הפירות שם מתוקים ואפשר למצוא בהישג יד בננות, אננס וקפה מעולה שמאפיינים את החקלאות המקומית של קוסטה ריקה ויוצרים אושר טהור ושלם עם הטבע.

 

משך זמן הטיול

מספר הימים המומלץ, שהוא לדעתנו גם המינימום זמן שנדרש כדי להנות ולנצל את קוסטה ריקה, הוא 12 יום.

 

מסלול הטיול

אם אתם מטיילים לקוסטה ריקה עם מאסטר טריפ, מנתב"ג ניתן להגיע אל השדה הבינלאומי חואן סנטה מריה שממוקם בעיר הביאה סאן חוזה. משם נגיע אל הרי געש, מפלי לה פאס ואל הפארק הלאומי טורטוגרו. אל לה פורטונה, השוכנת אל מול הפארק הלאומי ארנל, נגיע מנמל טורטוגרו ומשם נקח אוטובוס אל תוך נוף רצוף נהרות, מעיינות חמים, חיות בר, לגונות ועמקים מלאי צמחייה ירוקה.

בארנל ישנו הר געש ומעיינות חמים ששם נטבול. ביום שלמחרת נבלה בעלייה אל הר הגעש שם נצפה בשקיעה ונלמד להעריך את הטבע הירוק וחשיבותו בחיינו. על הר הגעש ניתן גם לצפות בנזקיו ואת החיים העשירים שנוצרו סביבו – מכל הרס צומחים דברים חדשים! ולפעמים בשביל לאפשר להם להגיע צריך להרוס קודם דפוסים ודברים ישנים ומוכרים. (פילוסופיה מתוך התנהגות הטבע).

במהלך הטיול נגיע גם אל יער העננים במונטה וורדה, נבקר באגמים, נפגוש קאובויים ונעשה אומגות. נעבור גם במנואל אנטוניו ונגיע אל הפארק הלאומי תוך שאנחנו מחפשים אחר הציפור החמקנית שהיא הסמל הלאומי של קוסטה ריקה והיא הקצאל בעלת חזה בצבע ארגמן. וזה היה על קצה המזלג ובקצה על הטיול שלנו לקוסטה ריקה.

 

חוף

כתבות נוספות
שאולי תאהבו