יתרונות לבחור סיור מסודר בחיטהורן

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אמסטרדם היא אחד היעדים החמים באירופה ובעולם כולו, ובכל שנה מגיעים מיליוני תיירים לעיר ההולנדית היפהפייה ומטיילים בין התעלות הציוריות,

מבקרים במוזיאונים הרבים בעיר וכמובן שאי אפשר בלי הקופי שופס המפורסמים.

עם זאת, אמסטרדם היא ממש לא כל מה שיש להולנד להציע, ובמידה ואתם מגיעים לטיול בהולנד אנחנו ממליצים לקחת יום כדי לטייל באחת העיירות היפות

ביותר בהולנד ובאירופה כולה: חיטהורן.

 

חיטהורן – ונציה של הולנד

חיטהורן היא עיירה קטנה שנמצאת במרחק של כשעה וחצי נסיעה ברכב או שעתיים בתחבורה ציבורית, בחלק הצפוני מערבי של מחוז אווריסל בהולנד. חיטהורן ידועה כ"ונציה של הולנד", וזאת בגלל שהיא בנויה על תעלות מים שאותן חוצים גשרים, רבים מהם בבעלות פרטית. זוהי עיירה קסומה ששמרה לאורך השנים על אווירה כפרית וציורית ונהדרת ליום טיול בין התעלות, בתי העיירה היפים ובתי הקפה המקומיים.

 

האם מומלץ לטייל בעיירה לבד או עם סיור מאורגן?

תיירים המעוניינים לטייל בחיטהורן יכולים להגיע לבדם ולטייל או לחילופין בסיור מאורגן. חברת We Are Amsterdam מוציאה ימי סיור בחיטהרון וזאנסה סכאנס, ואנחנו מאוד ממליצים על הסיורים הללו ממספר סיבות:

  1. הגעה קלה לחיטהורן וזאנסה סכאנס

אמנם התחבורה הציבורית בהולנד טובה, אך כאשר אתם מטיילים בעצמכם באמצעות תחבורה ציבורית אתם תלויים בזמני היציאה של אמצעי התחבורה וזה לוקח זמן רב יותר. בדרך כלל טיול בתחבורה ציבורית מאפשר לכם להגיע לכל היותר יעד אחד ולשהות בו זמן מוגבל. לעומת זאת בסיורים של We Are Amsterdam יש לכם הסעה קלה לטיול שכולל גם את חיטהורן וגם את זאנסה סכאנס. הטיול יוצא וחוזר לאמסטרדם ומאפשר לכם לשלב יום טיול ציורי מחוץ לעיר בחופשה בה.

 

  1. הדרכה בעברית

אז כן – אפשר לטייל בלי מדריך וזה יכול להיות נחמד מאוד. אבל אין ספק שטיול עם מדריך מקומי שגם דובר את השפה שאתם דוברים מאפשר לכם להכיר טוב יותר את המקום. ההדרכה כוללת את הסיפור יוצא הדופן של העיירות המהממות האלו ואת הפרטים המעניינים.

 

  1. טיול אינטימי עם מיניוואן צמוד

אחד החסרונות של טיולים מאורגנים זה הצורך להתאים את עצמכם לקבוצה גדולה של תיירים. עם זאת, טיולי היום של We Are Amsterdam לחיטהורן וזאנסה סכאנס הם קטנים ואינטימיים בסדר גודל שיכול להיכנס למיניוואן. לכן הטיול יכול להיות גמיש ומותאם למה שהמטיילים רוצים.

 

  1. להכיר את המקומות הטובים

אין כמו לטייל במקום חדש, אבל לפעמים אנחנו לא תמיד יודעים מהם המקומות שבאמת שווים ביקור באזור וכיצד להגיע אליהם. בסיור של We Are Amsterdam לחיטהורן וזאנסה סכאנס תיחשפו לכל המקומות ששווה להכיר בעיירות האלו, כולל הנופים הציוריים ביותר, ביקור במפעל גבינות, נעלי עץ וטחנות רוח.

 

  1. שיט בחיטהורן

בטיול תעלות לא תשארו בחוץ – הטיול כולל שיט בתעלות של חיטהורן כדי להרגיש את העיירה באמת.

 

עיר מגורים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו