מלון בצפון או דירת נופש איך לבחור

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כיום, יותר אנשים מעדיפים לצאת לחופשה בדירת נופש מאשר בבית מלון. בתי מלון מכילים מספר חדרים המשתנה בין מלון למלון, דלפק קבלה עם נציג למשך כל שעות היממה ועוד מגוון שירותים שגם הוא משתנה בין מלון למלון. לרוב, בתי מלון יקרים קצת יותר מדירות נופש ומספקים שירות שלא ניתן למצוא בדירות נופש.

אם אתם משפחה מרובת ילדים או מטיילים כמה משפחות יחד אז בית מלון פחות פחות יתאים לכם מכיוון שהחדרים יותר קטנים. דירות נופש לעומת זאת, הם ממש כמו הדירות שיש לרובכם והן מצויידות בהכל: סלון, חדרים, מטבח ולפעמים אפילו גינה או מרפסת. ישנן דירות שהן חלק ממלון דירות וישנן דירות שמגיעות בנפרד, בדומה לצימרים.

 

מלונות בצפון

אז החלטתם לצאת לחופשה בצפון הארץ ואתם רוצים ללון בבית מלון. איך תדעו באיזה מלון לבחור? ישנו מגוון גדול של מלונות באזורים שונים בצפון והבחירה לא תמיד פשוטה. ובכן, העקרונות שינחו אתכם לבחור מלון בצפון, לא שונים מבחירת מלון בכל מקום אחר והם:

 

להגדיר תקציב

מהו התקציב שלכם ללינה ומהו התקציב לשאר הדברים. ברגע שתגדירו לעצמכם כמה אתם מוכנים לשלם ללילה למלון יהיה לכם יותר קל לחפש.

 

מהם הצרכים שלכם ולמה אתם מצפים

אם אתם מטיילים עם ילדים ומעוניינים לשהות במלון אז צריך מלון מתאים, משהו בסגנון הכל כלול עם פעילויות לילדים. אם אתם רק מתכוונים לישון במלון ולטייל במהלך היום אז מלון שלושה כוכבים עם ארוחת בוקר יספיק לכם, העיקר שתגדירו לכם מראש מה אתם מחפשים.

 

איתור המלון המתאים

יש לכם תקציב וציפיות, כל שנותר הוא לחפש בד"ר גוגל את המלון. ישנם מספיק אתרי חיפוש רלוונטים בהם תוכלו למצוא מלון. צריך רק להגדיר תאריך ולסנן את הרשימה בהתאם לצרכים שלכם. חשוב לחפש המלצות ולקרוא חוות דעת או אולי אפילו לסגור מלון בצפון שכבר שמעתם עליו מחברים או משפחה.

 

דירות נופש בצפון

אז החלטתם לצאת לחופשה בצפון הארץ אבל אתם רוצים דווקא ללון בדירת נופש. לדירות נופש בצפון ישנם יתרונות רבים: קודם כל פרטיות, אתם לא ישנים בחדר בתוך בית מלון עם עוד אנשים שיכולים להפריע לכם, אלא יש לכם דירה משלכם, בהרבה מקרים היא גם יכולה להיות מבודדת מדירות אחרות ואתם עצמאים לעשות כראות עיניכם. אינכם תלויים בשעות מסויימות של ארוחות ויש לכם מרחב זמן. בצפון ישנן דירות נופש נוחות ומגוונות במיקומים נהדרים באזורים שונים. החדרים לרוב נקיים ומסודרים ובעלי הדירות ישמחו לתת לכם שירות. ישנם גם מגוון צימרים שגם הם נכנסים בהגדרה של דירות נופש, הצימרים פסטורלים, עם נוף מהמם ויש כאלו שגם מציעים אטרקציות בסביבה. רק תיכנסו לאינטרנט ותרשמו דירות נופש בצפון וכבר תופיע לכם רשימה ארוכה.

לא משנה מה החלטתם העיקר שתהיה חופשה נעימה!

ישראל

כתבות נוספות
שאולי תאהבו