נמאס מבטן גב? הנה 4 אטרקציות כיפיות בבנגקוק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אז אחרי שנהניתם מבטן גב, מלונות מפנקים ובריכת אינפיניטי שגרמה לכם להתאהב, החלטתם ליהנות כמה ימים מבנגקוק, צודקים! אספנו לכם 4 אטרקציות בבנגקוק שלא תרצו לפספס.

 

כבר לא תחנת מעבר

אם בעבר בנגקוק הייתה תחנת מעבר עבור התייר הישראלי, אז היום זה כבר ממש לא ככה. בנגקוק מתגלה לאט לאט כאטרקטיבית במיוחד. עיר רב גונית המאפשרת ליהנות מנופים מרהיבים, נגיעות מהתרבות הבודהיסטית, חיי לילה וגם שווקים וקניונים לאוהבי השופינג.

 

העונה האידיאלית בבנגקוק

תאילנד כמו תאילנד, מלווה במזג אוויר טרופי אשר עשוי להיות הפכפך. התקופה הטובה ביותר לטייל בבנגקוק מבחינת מזג האוויר זה בין החודשים נובמבר למאי.

 

חוויה לכל המשפחה בפארק השעשועים Dream world

אם התגעגעתם קצת לציוויליזציה אחרי שהות באיים, או שסתם בא לכם לחוות את אחד הפארקים הכיפיים בעולם, ה-Dream world הוא בול מה שחיפשתם. במרחק שעה נסיעה ממרכז העיר בנגקוק.

נכון, ככל הנראה באירופה תלמצאו פארקים שווים יותר כמו לדוגמא הדיסנילנד, אבל אין ספק שביחס לעלות שלו ולמה שיש לבנגקוק להציע, מדובר על פארק אטרקטיבי במיוחד לילדים. הפארק מציע אטרקציות למגוון רחב של גילאים וכולל, מתקנים, הופעות ואפילו מתחם שלג ייחודי ושם ניתן למצוא מגלשות סקי, בובות שלג ועוד.

 

אקווריום עולם המים בנגקוק Sealife

אקווריום הממוקם בקומה -1 של מתחם הקניות סיאם פרגון בבנגקוק. אם צלילות או שנורקל לא ממש מדבר אליכם, אבל אתם מתים להצצה קטנה ללב ים, אקווריום עולם המים זאת הבחירה האידיאלית. האקווריום מכיל כ-30,000 יצורים ימיים כמו, כרישים, דגי חרב, נחשי ים ושלל דגים צבעוניים ויפים. במתחם האקווריום תוכלול לשוט בסירה שקופה. לאחר מכן, תוכלו ליהנות משופינג באחד מהקניונים הגדולים ביותר בבנגקוק.

 

שייט בנהר בנגקוק

מה יותר קסום ממראה נהר בנגקוק לצד השוק? שייט מפנק על ספינה יוקרתית בשעות הערב, בנהר הצ'או פראיה. השייט כולל הופעות וארוחת ערב עשירה. במהלך השייט תיהנו מהנופים והאורות, לצד הנהר. השייט אורך כשעתיים והוא ייתן לכם טעימה אמיתית של אזור הנהר בבנגקוק. השייט מתאים גם למשפחות, גם לזוגות ואפילו ליחידים.

 

האטרקציה שאי אפשר לוותר עליה: שופינג

כיפית במיוחד בנגקוק אטרקציות, זה השופינג. מרכזי קניות ענקיים, הכוללים בתוכם את המותגים המובילים בעולם. קבלו 3 מרכזי קניות שחייבים לבקר בהם: סנטרל וורלד – קניון מספר 6 בגודלו בעולם ומספר 1 בגודלו בבנגקוק. טרמינל 21 – מרכז קניות ייחודי בכך שכל קומה מייצגת עיר אחרת בעולם. וכמובן, הסיאם פרגון שציינו קודם, אחד הקניונים היוקרתיים בבנגקוק, שם ניתן למצוא את המותגים היוקרתיים ביותר מכל העולם.

 

לסיכום

בתאילנד יש הרבה יותר מבטן גב. אם אתם מתכננים לטוס לחופשה בתאילנד, אל תוותרו על כמה ימים בבנגקוק, כדי ליהנות מאטרקציות כיפיות במיוחד, שישדרגו לכם את הטיול.

בנגקוק

כתבות נוספות
שאולי תאהבו