מאורסים? הנה 3 טיפים לתכנון החתונה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כל זוג שהתחתן בעברו יכול להגיד גם מתוך שינה עמוקה שהימים שלפני החתונה הם הימים הכי מורכבים שהיו להם אי פעם. שכן, מדובר בתקופה שכוללת ארגונים שונים שמביאים לא פעם לכעסים ולתסכול בקרב הזוגות הצעירים. אם התארסתם לאחרונה (מזל טוב!) ואתם צפויים להתחתן בקרוב, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותקבלו את 3 הטיפים החשובים ביותר לתכנון החתונה שלכם.

 

תכירו קודם כל את המומחים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים הנבחרים, אנו רוצים לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם בחרנו לפנות אל חכמת ההמונים. לכן, כתבנו פוסט בקבוצת פייסבוק של נשואים טריים. כתבנו שם שאנו צפויים להעלות מדריך בקרוב שיעסוק בטיפים לתכנון חתונה וביקשנו לקבל כל פיסת מידע שתקל על הזוגות המאורסים שיקראו את המדריך.

לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 40 טיפים, כך שנותר לנו רק לבחור את הטובים ביותר. זו ההזדמנות שלנו להודות לכל מי שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי לסייע למאורסים רבים.

 

הטיפ ה – 1 לתכנון חתונה שנכתב על ידי מגל מתל – אביב

מגל התחתן לפני כמה חודשים. לדבריו, הוא מציע לכל המאורסים לבצע את הצילומים של save a date כחודשיים לפחות לפני החתונה. הוא ובת זוגתו ערכו את הצילומים כשבוע לפני החתונה והדבר גרם ללחץ רב. לדבריו, הם היו עסוקים בכל הנוגע למוזמנים וטעימות של האירוע, כך שלא יכלו באמת ליהנות מהצילומים.

 

הטיפ ה – 2 לתכנון חתונה שנכתב על ידי דן מתל – מונד

דן התחתן לפני שבועיים והוא אמר שיש לו פנייה לגברים שצפויים להתחתן בקרוב: לקחת שבוע חופש ממקום העבודה. את השבוע הזה צריך לפרוס כך שתהיה חופשה ממקום העבודה כמה ימים לפני החתונה וכמה ימים לאחריה. הוא ציין כי לגברים רבים קשה לקחת חופש ממקום העבודה לתקופה ממושכת שכזו. לכן, הוא מבקש בכל לשון של בקשה לפנות אל כל גבר שקורא את המדריך: אם אתה מרגיש שיש לך צורך בחופש, לחץ כאן.

 

הטיפ ה – 3 לתכנון חתונה שנכתב על ידי יובל מחיפה

יובל אמרה שהטיפ הכי חשוב לתכנון של חתונה נוגע לסיוע מצד גורמים חיצוניים. לדבריה, היא הסתייעה בחברה חיצונית שניהלה עבורה את האירוע. כך שיובל ובן זוגה לא היו צריכים להתעסק עם אף אחד מהנושאים הללו:

  • מקומות ישיבה
  • בעיות בחשמל
  • איחורים של בעלי מקצוע ועוד

היא ממליצה בחום להסתייע בחברה חיצונית שתקל על הזוג.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם מתחתנים. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק ליישם את הטיפים ולהיות בטוחים שתעברו את תקופת החתונה על הצד הטוב ביותר.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו