אל תגיד פעור לטיול אחרי צבא: 3 טיפים לתכנון הטיול

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בכדי לתכנן טיול מוצלח יש להתכונן בהתאם, למצוא מידע אמין ורלוונטי לזמן בו אתם מתכננים לטוס, להתארגן על ציוד מתאים, מקומות לינה ועוד. במאמר זה הכנו לכם סוג של מדריך עם הדברים העיקריים שתצטרכו לעשות לקראת הטיול הגדול שלכם. כמעט כל אחד מגיע לרגע שלפני הטיול הגדול שלרוב מתפרס על פני כמה מדינות, ונמשך כמה חודשים לפחות אז לפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם.

 

התחילו בחיפוש מידע אמין

איזה כיף! נבחר היעד לטיול, עכשיו תתחילו לאסוף את המידע הרלוונטי לטיול,הדרך המהירה למצוא מידע היא כמובן דרך גוגל. חפשו מאמרים בבלוגים של טיולים שונים, מאמרים באתרי אינטרנט העוסקים בתיירות על מנת לקבל טיפים על היעד אליו אתם טסים. בנוסף ניתן להצטרף לקבוצות פייסבוק של מטיילים באמדינות בהם אתם תטיילו. תהיו בטוחים שהיו כאלו שעשו את אותו מסלול בדיוק לפניכם והכי פשוט יהיה לקבל טיפים מאדם שכבר היה שם. ועדיין חשוב שתעמיקו בחיפוש המידע כיוון שדברים משתנים מזמן לזמן לכן חשוב שיהיה לכם את המידע המדויק ביותר לקראת הטיסה שלכם. לקראת הטיסה שלכם יש שתי שאלות שחשוב שתשאלו לפני שתסגרו דברים ביעד הרלוונטי, הראשונה- וודאו כי אין אזהרת מסע ליעד עבור ישראלים, ניתן לברר זאת באתר המטה לביטחון לאומי, השניה- האם יש צורך באשרת כניסה למדינה (ויזה)?.

 

סידורי לינה במדינות בהם תבקרו

בדרך כלל בטיולים ארוכים לא מתכננים מראש את כל המסלול אז יש כמה נקודות ויעדים מנחים לטיול, לכן חשוב להזמין לינה לפחות ליעד הראשון אליו מגיעים בכל מדינה ומשם להבין מה המשך המסלול ולהזמין מקומות לינה בהתאם. לפני שמגיעים למדינה חדשה רצוי לבדוק שהשהות שלכם לא יוצאת בחג לאומי או דתי שלהם בכדי לא להגיע למצב בו אין מספיק מקומות לינה פנויים. יש מבחר אופציות ללינה, ישנם גסטהאוסים שהם זולים יותר ממלונות ולעתים תאלצו לחלוק חדר עם אנשים זרים לכן חשוב להבין איזה סוג חדר אתם סוגרים לפני. יש משפחות מקומיות שמארחות לעתים בחינם לעתים בתשלום, וכמובן שיש את האופציה הבטוחה והמוכרת בתי מלון, בדקו אילו מלונות מתאימים לכם מבחינת תקציב ומיקום, אם אתם מטיילים במקסיקו נשמח להמליץ לכם על מלונות במלונות בטולום.

 

הכנות רפואיות לקראת הטיול

במידה והמסלול שלכם כולל יעדים אקזוטיים כמו מדינות במזרח אסיה, אפריקה ואמריקה הלטינית תאלצו להכין את עצמכם לפני עם החיסונים הרלוונטיים. במדינות העולם השלישי הסיכוי להדבק במחלה גבוה יותר מאשר מדינות מודרניות, מה גם שישנן מחלות שלא נמצאות באזורנו כלל ועלינו להתחסן על מנת לא להדבק בהן. כאשר רמת התברואה ותנאי השהות נמוכים ושוהים במקומות כאלו לאורך זמן הסיכון להדבק במחלה מסוימת עולה, לכן, לפחות שישה שבועות לפני הטיסה רצוי להיוועץ עם רופאים באחת ממרפאות המטיילים להתאמת החיסונים לפי היעדים אליהם תגיעו.

איש מטייל

כתבות נוספות
שאולי תאהבו