3 מקומות שאתם חייבים לראות ברומא

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

טיול ברומא מצריך הגעה אל מקומות מסוימים שפשוט אי אפשר לוותר עליהם. יצאנו לבדוק מהם המקומות האלו וחזרנו עם 3 מקומות שאתם צריכים להוסיף לסדר היום שלכם בטיול הבא שלכם ביעד המדובר. הישארו אתנו ותיחשפו לכל הפרטים החשובים שיאפשרו לכם לסמן וי על כל המקומות השווים שיש לרומא להציע.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לפני שיצאנו עם הקולגות מהמשרד לטיול ברומא. לשמחתנו, יצא שאנחנו היינו האחראיים על תכנון המסלול. כך שהיינו צריכים להכיר את רומא מרחוק ולהבין מהם המקומות שאסור לנו לפספס ביעד. כדי שנוכל לדעת מהם המקומות הללו, הכנו סקר מקיף בנושא. העלינו את המקיף לקבוצה של חובבי רומא ברשת חברתית מוכרת וביקשנו לקבל חוות דעת על המקומות שאי אפשר לפספס ביעד. לשמחתנו, מעל ל – 100 גולשים כתבו לנו על המקומות האהובים עליהם. בסופו של דבר בדקנו מהם המקומות שהומלצו מספר רב של פעמים וגילינו שיש לנו 3 מקומות כאלה. רוצים לדעת מהם? קראו את השורות הבאות ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו את המקום ה – 1 שאתם חייבים לראות ברומא: פאיצה קמפידוליו

לא מעט אנשים שטיילו לאחרונה ברומא הכירו את המקומות הכי שווים במהלך סיורים ברומא המלצות יינתנו בהמשך אם יהיה ביקוש. לדבריהם, היעד ה – 1 שאליו הגיעו היה הפיאצה המוכרת. לדבריהם, היא מרשימה ביופיה והיא עוצבה על ידי מיכאלאנג'לו בואונרוטי. הפיאצה מעוצבת על ידי מדרגות יפות, רחבות ושטוחות. ניתן לשבת בה ולהשקיף על הפורום הרומאי העתיק. רבים ציינו כי זהו מקום שאסור לפספס.

 

תכירו את המקום ה – 2 שאתם חייבים לראות ברומא: שכונת מונטי

לא בטוח ששמעתם, אבל אנחנו גילינו שיש סיורים ברומא בעברית סולו איטליה. כך שאתם יכולים להגיע אל מקומות שלא חשבתם בכלל שתגיעו אליהם דרך הסיורים הללו. המיקום הנוכחי הוא שכונה שנמצאת במרכז רומא. היא לא נמצאת בראש הרשימה של מרבית התיירים ואתם צריכים להכיר אותה. הסמטאות התלולות בה יאפשרו לכם לראות את רומא האחרת. תוכלו להגיע למקום עם סיורים שיסבירו לכם את כל המידע הנחוץ לכם על אתרים קלאסיים של העיר שנמצאים בקרבת מקום.

 

תכירו את המקום ה – 3 שאתם חייבים לראות ברומא:  בר לה ליסאטה

אם יתקוף אתכם רעב לאחר הסיור, כדאי שתדעו שתוכלו להגיע אל בר לה ליסאטה ולבלות בו את שעת האפרטיבו של אחר הצהריים. אתם מכירים את השעה הזו כ"האפי אוור". שם תוכלו לנשנש קצת לפני שתאכלו את ארוחת הערב. אם לא די בכך, תוכלו ליהנות משתייה מוזלת ופשוט להשקיף על העוברים והשבים ברחוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 המקומות שאתם פשוט חייבים לראות ברומא. אנו מאחלים לכם שתגיעו אל המקומות הללו ותיהנו מכל רגע.

תיירים

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו