מופעים מומלצים ליום ההולדת לשנת 2021

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

שנת 2021 הביאה עימה טרנדים חדשים ומעניינים שיגרמו לילדים שלכם להרגיש כל כך מיוחד, עסוקים ושיחת היום בבית הספר.

כיום לא צריך אירוע ענק, עם בלונים מתנפחים והפעלות מטורפות על מנת להשאיר את הילדים שלכם ואת חבריהם בעניין.

הנה כמה טרנדים שתפסו תאוצה בזמן האחרון.

 

קוסם ליום הולדת

קוסם ליומולדת דואג לכם בגדול להכל. הוא דואג להפתעות, דואג להוצאת עוגה מקורית, דואג לשירים ומה יותר מזה, דואג לכולם להיות עסוקים אך ורק בקסמים שלו? המופע יכול להרשים את כל האנשים הנוכחים. מהקטנים ועד גדולים. קוסם ליום הולדת הוא טרנד עדכני שהמון הורים אימצו בימי ההולדת על האוהבים עליהם מכל. כך במשך שעתיים כמו קסם, כולם עסוקים במופע המרהיב, נהנים מהמוזיקה, ומרגישים צורך לשחזר את הקסמים (ללא הצלחה בדרך כלל…) שראו במופע. המופע תורם לקשר בין הילדים ונותן להם חוויה מעניינת, כזו שהם לא חווים בשום מקום אחר.

 

מופע אילתורים ואימפרוביציה

את מופע האלתורים תוכל לארגן בכל מקום שתרצו למעשה. בין אם זה בחצר הבית, בסלון, במסעדה או בכל מקום שתבחרו. במופע אימפרוביזציה תוכלו לקחת חלק פעיל ולהיות חלק מהמשתתפים וההשראה שיהיו על הבמה. כך אתם תאתגרו את צוות המאלתרים בדמויות, אירועים והם אלה שיצרו עבורכם את מופע האלתורים הקורע מצחוק.

 

הפעלות לימי הולדת

הילדים שלנו צמודים היום לטאבלטים, מסכים, יוטיוב ו-וידאודי. הם כבר מכירים את כל הכוכבים הגדולים שיש ביוטיוב, ואפילו את הכוכבים הקטנים. כיום ניתן להזמין את הכוכבים האלו אל ביתכם ביומולדת של הילדודס שלכם. כך תוכלו להביא הבייתה את המופע שהם כל כך אוהבים.

 

יום הולדת מפחיד לגדולים יותר

כאשר הילד שלנו מתבגר, הוא רוצה יותר ויותר אטרקציות מיוחדות, כאלה שלא היו לאף אחד ביום הולדת שלו. ילדים מתבגרים רוצים להרגיש גדולים תמיד, גם כאשר הם נראים לנו עדיין כל כך קטנים. ההרגשה של בגרות, וחוסר קבלה שלהם שהם עדיין ילדים. כך ככל שהיומולדת מתקרבת, הלחץ שלכם הולך וגדל.

איך תוכלו לחגוג להם יומולדת של ילדים אך זה עדיין לא תוכן של מבוגרים? מופע אימים. כן, קראתם נכון. מופי איימים יכול להיות משולב בצ׳יזבט מפחיד, או תמונות מפחידות. תנו להם להרגיש גיבורים. אך בכדי שהאווירה לא תהיה מפחידה מאוד, בכל זאת מדובר בילדים וביומולדת, המופע יכול לעבור לאווירה קלילה ומשעשעת. בכך שהם ירגישו יכולת התמודדות עם הפחד שלהם.

 

לסיכום

ילדים רוצים יומולדת שונה בכל שנה. בכדי לעמוד בקצב, נצטרך להתאים את המופעים לגילאים שלהם וגם חומר למחשבה שינתן להם גם שעות ואפילו ימים ארוכים לאחר היומולדת. הם רוצים יומולדת כזו שכולם ידברו עלייה. תפקידכם כהורים, לברר דרכם ואיתם איזה מופע הכי יתאים להם מבחינת גיל, חברים לכיתה וכמובן מה כבר עשיתם ומה אתם רוצים לעשות.

 

קלפים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו