מה צריך לארוז לחופשה במלון יוקרה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

  החופשה שלכם מתקרבת ואתם שוברים את הראש איך לארוז? ובכן, במדריך הבא נעשה סדר ונציג לכם את הטיפים הטובים ביותר לצורך אריזה נכונה במלון יוקרה.

מהם הפריטים החשובים ביותר לאריזה לקראת חופשה במלון יוקרה?

שריינתם תאריך, רכשתם במיטב כספכם חופשה מפנקת, הזמנתם מונית גדולה בחולון לצורך הגעה וכעת כל שנותר לעשות הוא לארוז לקראת החופשה. רבים מאיתנו שוגים בתהליך האריזה, ומתלבטים לא מעט לגבי הפריטים אותם חשוב מאוד להביא לקראת החופשה. באמצעות מיטב המומחים איגדנו בעבורכם מספר כללי זהב אשר יאפשרו לכם לבצע אריזה נכונה, מסודרת ומדויקת לקראת הביקור שלכם במלון יוקרה:

  • תכנון מראש – על מנת שתוכלו לארוז בצורה נכונה מומלץ לתכנן לוקים מראש, ובזאת לחסוך לעצמכם לא מעט זמן בתהליך האריזה. בנייה של לוקים צריכה להתבצע בהתאם לעונת השנה וכמובן בהתאם לאתרים בהם תרצו לבקר, במסגרת הביקור שלכם. על פי רוב מומלץ לארוז לוק שלם בעבור ביקור במסעדה, בגדים נוחים לבריכה וכן מערכת לבוש להתנהלות היום יומית. לוקים אשר בנויים כהלכה יאפשרו לכם להגיע לחופשה, להכניס את הבגדים באופן מסודר ובכך לחסוך לעצמכם שעות ארוכות אל מול הראה, בהתלבטות הקשה של הלבוש היומי/ערב.
  • אריזה בהתאם לימים – במידה ואתם מגיעים לסופ"ש, אין צורך לארוז המון פריטים. מומלץ להגיע עם מזוודה קטנה אשר מכילה בגדים ליום יום, בגדי ערב וכמובן בגדים להחלפה, לאחר שהות בבריכה או במתקנים האחרים. כמובן שהאריזה שלכם צריכה להיות גם בהתאם לעונה, ולכן אם לדוגמא מדובר בעונת מעבר בדקו היטב כי ארזם בגדים חמים והשתמשו בשיטת הבצל – חולצה קצרה, חולצה ארוכה וז'קט, כך שתוכלו להסיר בקלות במידה וחם ובמידה ומזג האוויר מתקרר תוכלו ללבוש במהירות את השכבות אותם ארזתם. מומלץ להשתמש בשקיות ניילון, לצורך יצירת סדר במזוודה וחיסכון במקום.
  • בגדי רחצה – בתיק נפרד ארזו בגדי רחצה אשר כוללים בגדים תחתונים וכן בגדי ים. במידה ואתם עתידים לשהות מספר ימים במלון, מומלץ לקחת איתכם לפחות שני סטים של בגדי ים ולא לשכוח לארוז קרם הגנה, כובע, משקפי שמש ואלוורה, למקרה הצורך. תיק הרחצה שלכם צריך להיות בנוי בהתאם לצרכים ולסוג החופשה, ולכן אם אתם יודעים מראש כי אתם עתידים לבלות בבריכה, מתקני הספא או הים הקרוב למלון – מדובר בפריטי חובה בעבור כל חופשה.
  • נעליים סגורותמלון יוקרתי בתל אביב יציע לכם במסגרת השהות אפשרות לארוחת ערב במלון, אולם יש לקחת בחשבון כי מלונות יוקרה דורשים לבוש פורמאלי ואינם מרשים כניסה עם כפכפים. משום כך, חשוב לארוז נעליים סגורות וכן לוודא כי ברשותכם בגדים רשמיים אשר מתאימים לשהות במסעדה של המלון או במקומות אחרים אשר דורשים קוד לבוש מוקפד.

ציוד לחופשה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו