איפה לרכוש חבילות ספורט ליורו 2020?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אי אפשר להאמין שכמעט עברו 4 שנים מאז ה-10 ביולי 2016, בו פורטוגל ניצחה את הקבוצה המארחת בטורניר היורו 2016 שהתרחש בצרפת. לאחר שלב המוקדמות שהחל ב-2 בדצמבר 2018 עם הגרלת שלב המוקדמות והסתיים בנובמבר האחרון, נקבעה רשימת המדינות המשתתפות בטורניר היורו השנה, שחוגג 60 שנה לאליפות אירופה הראשונה.

 

השנה לכבוד חגיגות ה-60, הוחלט ע"י ארגון אופ"א המנהל טורניר היורו, לאפשר השתתפות ל-24 קבוצות שונות שהעפילו משלב המוקדמות לעומת 16 קבוצות בלבד בשנים הקודמות, ותחלק את המשחקים השונים השנה, בין 12 מארחות שונות ברחבי אירופה.

 

בנוסף, הוחלט גם שלעומת שנים קודמות בהם המארחת מעפילה אוטומטית לשלב הבתים, השנה בעקבות המספר הגדול של מדינות מארחות הוחלט שאף מדינה לא מעפילה אוטומטית לשלב הבתים מה שהופך את הטורניר השנה למיוחד ומותח עוד יותר.

 

איפה מתקיימים משחקי היורו 2020 בקיץ הקרוב?

בעקבות חגיגות ה-60 לאליפות אירופה הראשונה ב1960, משחקי היורו השנה יחולקו בין 12 מארחות שונות הפרוסות ברחבי אירופה. את שמינית הגמר וחלק משלב הבתים יארחו דבלין (אירלנד), קופנהגן (דנמרק), אמסטרדם (הולנד), בילבאו (ספרד), בוקרשט (רומניה), גלאזגו (סקוטנלד) ובודפשט (הונגריה).

 

את שלב רבע הגמר וחלק משלב הבתים יארחו באקו (אזרבייג'ן), סנט פטרבורג (רוסיה), רומא (איטליה) ומינכן (גרמניה) ואילו את שלב חצאי הגמר ואת הגמר תארח לונדון (אנגליה) באצטדיון ומבלי המחודש.

 

איפה לרכוש חבילות ספורט ליורו 2020?

אין ספק שמדובר באירועי היסטורי שאין כמותו. עם צפי של מעל ל750,000 איש שיפקדו את האצטדיונים השונים ברחבי אירופה בצפייה במשחקים המותחים וההיסטוריים האלה, חבל לפספס הזדמנות שלא לקחת חלק באירוע כזה. חברת קל נופש ספורט מציעה חבילות נופש הכוללות חבילות ספורט מיוחדות ונוחות עבור מי שרוצה לקחת חלק מההיסטוריה וליהנות ממחירים אטרקטיביים ומשירות מעולה.

 

מה כלול בחבילת נופש הכולל חבילת ספורט של קל נופש?

 

את החבילה ניתן לרכוש באמצעות האתר של קל נופש -ספורט וליהנות ממשק ידידותי למשתמש, ותמיכה וייעוץ איכותיים. חבילות הספורט השונות שמציעה חברת קל נופש – ספורט טיסות הלוך חזור ליעד שבחרתם ובחזרה עם חברת התעופה הגדולה ביותר בארץ, כרטיס כניסה מובטחים למשחק המבוקש שאסור לכם לפספס, מלון 3 כוכבים ביעד שבחרתם עם אופציית שדרוג מפנקת במיוחדת לחבילת הספורט.

 

את שדרוג החבילה ניתן לבצע גם באמצעות אתר קל נופש – ספורט, לקבל מידע על המלון הכלול בחבילה, אופציית השדרוג שלו, פרטי הטיסה המיועדת ופרטים נוספים על המשחק כמו פרטים על האצטדיון, אופציה לבחירת מקומות הושבה, מידע מועד המשחק ופרטים חשובים נוספים.

 

אל תישארו בידיים ריקות, הזמינו עוד היום חבילת נופש הכוללת כרטיסים למשחק של הקבוצה האהובה עליכם, טיסה נוחה ומלון מפנק בשביל חוויה יוצאת דופן והשתתפות באירוע היסטורי שקורה פעם ב-60 שנה.

כדור כדורגל

כתבות נוספות
שאולי תאהבו