2 אטרקציות מים בירושלים שכדאי להכיר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

העיר העברית הראשונה כבר שנים רבות היא אחת מפניני התיירות של ישראל. למרות שאינה סובלת מחום מהביל בגלל הלחות הגבוהה כמו בתל אביב, השמש הקיצית והיובש מחייבים מציאת פתרון גם לימי הקיץ החמים בעיר. במאמר זה נפרט על שתי אטרקציות מים שכדאי מאוד להכיר בירושלים, שיכולו לשדרג משמעותית את הטיול הבא שלכם לבירה.

 

נקבת השילוח

למה לא לשלב את הטיול ההיסטורי בירושלים עם אטרקציית מים בלתי נשכחת. נקבת השילוח היא אחד מההישגים ההנדסיים המרשימים ביותר של העולם היהודי בעת העתיקה. מדובר במנהרה חצובה בסלע, אשר מטרתה היא העברת מי שתייה אל תוך העיר ירושלים. המנהרה היא ברוחב המאפשר מעבר אדם, וחלקה מלא במים צוננים. כדאי מאוד להירשם ולטייל בנקבת השילוח, רק אל תשכחו להביא פנסים. הטיול אינו מומלץ לאנשים החרדים מכניסה למרחבים קטנים.

 

שביל המעיינות

אחד משבילי ההליכה הטובים ביותר בירושלים לעונת הקיץ, הוא שביל המעיינות. מדובר בשביל הליכה שהכניסה אליו היא כמובן בחינם, אשר מתחיל ליד בית החולים הדסה עין כרם. לאחר החנייה, תתחילו ללכת במסלול חד כיווני על צד ההר, כאשר מכל עבריכם יער אורנים עבות. בכל כמה מאות מטרים, תגיעו למעין נובע, אשר ניתן להיכנס למימיו ולהביט אל הנוף המדהים של הרי ירושלים. כדאי מאוד להביא כיבוד לטיול, ולזכור שאת כל הדרך שהלכתם תצטרכו לחזור בחזרה כדי להגיע אל המכונית

 

וגם רעיון – בריכת מים מתנפחת

אם אתם תושבי העיר, ורק מחפשים פתרון לילדים לימי הקיץ הלוהט, כדאי מאוד לשקול להפוך את הגינה שלכם לפארק מים של ממש. תוכלו לרכוש במחיר זעום בריכת מים מתנפחת שתשמש אתכם מספר שנים, ואם תרצו להפוך את החוויה למהנה אף יותר תוכלו להוסיף לכך רובי מים לילדים. אפשר לשלב את החוויה גם עם מסלול החלקה על דשא הבית, מלא במים וסבון. כאשר מתכננים להפוך את הגינה הביתית לאטרקציה כזאת, חשוב לוודא שהתשתית בבית הפרטי מסוגלת לעמוד בעומס. זכרו לשמור בטלפון מספר של אינסטלטור מומלץ בירושלים, שיוכל להגיע בהתרעה קצרה ולטפל בכל תקלה שעשויה להתרחש.

 

למצוא בעלי מקצוע איכותיים בירושלים – יש פתרון לאתגר

בעבר, מציאת בעלי מקצוע איכותיים בעיר ירושלים היה אתגר של ממש. היה עלינו להתייעץ עם כלל המכרים שלנו, לבצע השוואת מחיר טלפונית, ולהתפלל שבעל המקצוע יהיה ישר ולא ירמה במחיר. היום, אתר שיפוצים פלוס פתר עבורכם את הבעיה. האתר מכיל פרטי התקשרות עם המוני בעלי מקצוע הפעילים בעיר ירושלים ובכל שאר ישראל. בעלי המקצוע ניתנים לסינון על פי דירוג ושביעות רצונם של המשתמשים באתר, כך שתוכלו לדעת שבעל המקצוע שבחרתם מעניק שירותים ברמות הגבוהות ביותר. השימוש באתר אינו עולה כסף, והוא יעיל, מהיר ומעולה לטיפול בתקלת תשתית שתפסה אתכם לא מוכנים.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו