מה החשיבות של כירת גז ניידת בטיול בשטח

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בכל הנוגע לטיולים בשטח, אנחנו רוצים להנות מהטבע, משינוי האווירה ומהחוויה הכללית, מבלי שנצטרך להתפשר על נוחות החוויה. ואם פעם זה היה בגדר חלום רחוק – טיולים בשטח תמיד הרגישו מעט מאולתרים מבחינת פעולות פשוטות כמו בישול ושינה, כרגע המצב שונה לחלוטין.

 

איך זה קרה? מגוון מוצרי טיולים הלך וגדל ומוצרים כמו כירת גז ניידת הופכים לנו את הטיול לחוויה טובה וחיובית.

 

מוצרים שבאו להקל עלינו בטיולי שטח

רגע לפני שנקדיש כמה שורות טובות לכירת גז ניידת, נזכיר מוצרים נוספים שהגיעו על מנת להקל עלינו ולאפשר לנו אותה חוויה טובה.

 

צידניות במגוון גדלים

מעכשיו אנחנו כבר לא נאלצים להסתפק רק בחטיפים יבשים ופירות וירקות חתוכים בטיולים. רוצים להכין קפה ולהוסיף חלב? מעולה, צידנית תשמור לכם על החלב בזמן שאתם מטיילים לכם להנאתכם ומגלים נופים חדשים. בנוסף, צידנית מאפשרת לכם להביא איתכם מצרכים לבישול – דגים, בשר (וזה מתקשר לנו ישירות לצורך שלכם בכירת גז ניידת).

 

מאווררים נטענים

מרגישים את החום הכבד? כבר אין צורך לסבול. מאוורר נטען שתביאו איתכם, יקרר אותכם יופי יופי.

 

אוהלים ושקי שינה

הולכים על שינה בשטח? מעולה. רק תזכרו שלא ישנים סתם על הרצפה. גם כי זה לא נוח וגם כי יש חיות בר רבות וזוחלים, שאף הם מחכים לשעות הערב בשביל לצאת לטיול משל עצמם.

 

כירות גז ניידות

והנה, מוצר מנצח ברשימת המוצרים שאתם צריכים איתכם בטיולי שטח. קפה בבוקר או ארוחת צהריים אמיתית – עכשיו אתם לא מוגבלים בזה בכלל.

 

סוגי כירות

פרט להבדל בכמות הלהבות האפשריות, ישנו גם הבדל בגבהים – יכולות להיות כירות גז נמוכות (אשר מתמודדות יותר טוב עם עניין הרוח מסביב) וכירות גז שלהן רגליות ארוכות, כך שהבישול יהיה יותר קל מבחינת המשתמש. ישנם הבדלים גם בגודל ראש כירה – ראשים גדולים לסירים רציניים וראשים קטנים, שיתאימו נפלא לפינג'אן.

בנוסף, ישנם הבדלים בחיבורים הגז אל הכירה – ישנן כירות שהגז מתחבר אליהן ישירות וישנן כירות שבין הגז לבין הכירה מחבר צינור מיוחד.

 

איך תדעו לבחור את האחת שלכם?

בראש ובראשונה כדאי שתגדירו את הצרכים שלכם – רק קפה או ארוחות לעשרה אנשים? לאחר מכן, מה תנאי השטח שאתם יוצאים אליהם? המון סלעים? שטח מישורי לרוב?  ברגע שהגדרתם את הצורך, תוכלו לגשת להשוואת מחירים – ישנם מספר יצרנים שאת מוצריהם ניתן למצוא בחנויות.

ותמיד מומלץ להתייעץ עם מוכר, שמכיר את האותיות הקטנות של כל כירה וכירה. הוא יידע לכוון אותכם לפי הצורך שלכם, לעשות את השידוך הטוב ביניכם ולבין כירת החלומות שלכם ולתת לכם מספר טיפים לשימוש הנכון בכירה ניידת, שיאפשרו לכם להנות ממנה לאורך הזמן.

את שלנו מצאנו, מה איתכם?

תנור גז נייד

כתבות נוספות
שאולי תאהבו