אילו מאכלים מקומיים מומלץ לטעום כשאתם במדריד?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מבקרים במדריד?  למדריד תרבות קולינרית עשירה, ישנו מגוון עצום של מנות טעימות הודות לחומרי גלם טריים מתוצרת מקומית. לרוע המזל, ההתמקדות העיקרית של תיירים רבים בביקור בספרד, היא באכילת פאייה, צ'וריסו או שתיית סנגריה, אך  יש עוד הרבה מה לנסות.  זו הסיבה שהרכבנו  לכם רשימה של מנות מסורתיות שאתם חייבים לנסות בביקור במדריד.

 

צ'ורוס

למי שיש חשק לטעמים מתוקים, ההמלצה הראשונה שלנו היא חטיף קלאסי של התרבות הספרדית.צ'ורוס הם מאפים טריים מבצק מטוגן, הם מושלמים לארוחת בוקר או כחטיף במהלך היום, לרוב הם טבולים בשוקולד סמיך וחם. ניתן יכול למצוא מקומות רבים אשר מציעים צ'ורוס במחיר סביר מאוד של 3.50€. טיפ מאיתנו: אתה יכול ללמוד את ההיסטוריה הקולינרית ואת תהליך העשייה ב סיור קולינרי במדריד.

 

Bocadillo de calamares – "כריך קלמרי"

אם תמצא את עצמך מסתובב בפלאזה מאיור, תבחין במנה הזו מוצגת ברבים מהברים שמסביב. כריך הקלמרי עשוי מטבעות קלמארי מטוגנות בשמן עמוק. הם פריכים מאוד והמקומיים אוהבים להוסיף מיץ מאיו או לימון כדי להדגיש את הטעם, וכתוצאה מכך נוצר מרקם פריך להפליא. המקומיים בדרך כלל אוכלים את הבוקדילו בבוקר בסביבות השעה 11:00, ביחד עם בירה.

 

. Croquetas – "קרוקטים"

זו מנה מפורסמת במיוחד בכל רחבי ספרד, בדרך כלל היא  מוגשת כטאפאס (מנה קטנה). ומגיעהה ב-טעימה של 6 טעמי קרוקט  במילויים שונים. הנפוצים ביותר הם בקלה או חזיר וגבינה. וודאו שלא תפספסו את המנה המדהימה הזו בזמן שאתם טועמים טאפאס ברחבי העיר.

 

Tortilla de patatas – "חביתה ספרדית"

. Tortilla de patata "חביתה תפוחי אדמה" או "חביתה ספרדית", היא מנה ייחודית שנמסה בפה, ישנו שימוש בביצים ותפוחי אדמה כמרכיבים עיקריים, מתכון זה מוגש לרוב במנה קטנה או בטאפאס. יש כאלה שאוהבים את המנה עם בצל ויש כאלה בלי. אנו ממליצים לאכול אותו עם בירה קרה כקרח או יין אדום נועז.

 

Patatas Bravas

המנה מכילה  תפוחי אדמה טריים ומוגשים עם רוטב עדין-חריף טעים מעל, משאיר טעם נעים של עוד – אאין ספק שתאהבו אותם.

 

גמבאס אל אג'יו – "שרימפס שום"

תתפלאו כמה נפלא המתכון הפשוט הזה. גמבאס אל אג'יו הם שרימפס מטוגנים בשמן זית יחד עם שום, פטרוזיליה ולפעמים צ'ילי. הכי טוב ליהנות מהם כשהם מלווים ביין לבן או אדום. הגמבאס אל אג'ילו האותנטי עשויים ב"סיר חימר", ושמן הזית חייב להיות עדיין רותח בהגשתם.

 

לסיכום

יש הרבה יותר מאכלים מקומיים במדריד.במדריך, כיסינו את אלה שאנחנו חושבים שהכי תאהבו, קל יחסית למצוא, במחיר סביר ולעיתים קרובות נצרכים על ידי המקומיים. טיפ למטיילים: מעל לכל, בכל מקום שאתם מבקרים בו, כדאי תמיד לשאוף לדעת איך נראה המטבח המקומי האמיתי, בכל מקום אליו אתם מגיעים.

ביצה מקושקשת

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו