כיצד בוחרים ביטוח נסיעות?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

לפני כל נסיעה לחו"ל, ביטוח נסיעות הוא ביטוח שאסור לוותר עליו. הביטוח נועד לכסות מקרים של צורך בטיפול רפואי במהלך הנסיעה או אובדן של כבודה. כיום, ישנן לא מעט חברות שמציעות לכם לעשות ביטוח רפואי לחו"ל דרכן, ואנחנו כאן כדי לתת לכם כמה עצות שיעזרו לכם להבין איזו חברה היא המשתלמת ביותר עבור ביטוח הנסיעות שאותו אתם צריכים לעשות.

 

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הוא ביטוח שאותו עושים לפני כל נסיעה לחו"ל. הסיבה לכך היא שכל עוד אנחנו נמצאים במדינה, כל טיפול רפואי שאליו אנחנו זקוקים מכוסה על ידי הביטוח הרפואי הממלכתי של המדינה. ברגע שאנחנו נמצאים במקום אחר, הביטוח הרפואי של המדינה כבר לא תקף, והעלות של טיפול רפואי במדינה זרה יכולה להיות מאוד גבוהה.

בנוסף, בשנים האחרונות לא מעט מזוודות ופריטי כבודה אחרים הולכים לאיבוד במהלך הטיסות, במיוחד כאשר הטיסה היא לא טיסה ישירה. ביטוח נסיעות יכול לכסות גם מקרים של אובדן כזה ויאפשר לכם לרכוש ביעד פריטי ציוד בסיסיים שיאפשרו לכם להתנהל עד שיגיע הציוד שלכם.

 

היקף הביטוח

הדבר הראשון שאותו עליכם לבדוק הוא מה היקף הביטוח שלו אתם זקוקים. כל עוד אתם נוסעים למדינה מערבית, סביר להניח שבכל חברה תוכלו למצוא ביטוח. הדבר המרכזי שאליו צריך לשים לב הוא שהביטוח מכסה את כל המקרים הרלוונטיים עבורכם. אם אתם מתכננים לבצע פעילות לא שגרתית במהלך הנסיעה כמו ספורט אתגרי וכיו"ב, יש צורך לבצע הרחבה של הביטוח.

 

ביטוח עבור מדינות מיוחדות

ברגע שהנסיעה שלכם היא למדינה שאין אליה הרבה תיירות, חשוב לוודא שהביטוח מכסה גם אותה. כדאי גם לדעת שהביטוח במקומות הללו כנראה יעלה יותר כסף בשל הצורך לפנות אתכם מהמדינה במקרה של אירוע רפואי מורכב.

 

איך בוחרים חברה

אחרי שבחרתם ביטוח בהיקף הרצוי, תוכלו להשוות בין פוליסות של חברות ביטוח שונות ולבחור כמובן את זו שמציעה לכם את המחיר הנמוך ביותר. זכרו, אם המחיר נמוך בצורה משמעותית ייתכן שהפוליסה לא מכסה את כל המקרים שבהם אתם עלולים לפגוש במהלך הטיסה שלכם.

 

ביטוח לביטול נסיעה

בתקופת הקורונה לא מעט אנשים נאצלו לבטל את הנסיעות שלהם בשל צורך להיכנס לבידוד. לאור זאת ישנן חברות ביטוח שמציעות לכם לבטח את הנסיעה שלכם, ולוודא שגם במקרה שבו לא תוכלו לטוס בסופו של דבר תקבלו החזר מלא עבור הנסיעה שלכם.

 

לסיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד להבטיח לנו שבמקרה של צורך בטיפול רפואי בחו"ל נקבל כיסוי מלא עבור ההוצאות. לפני שבוחרים ביטוח נסיעות חשוב לוודא שהביטוח מקיף כל תרחיש שאותו אתם עלולים לפגוש במהלך הטיול שלכם, לרבות פציעות במהלך אטרקציות שונות. אחרי שההיקף של הביטוח ברור לכם בצעו השוואת מחירים עבור היעד הספציפי שאליו אתם נוסעים כדי לקבל הצעה נוחה.

לחיצת יד

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו