שלושת הדברים שהופכים את הגריל של וובר לגריל המומלץ ביותר בשוק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הגריל של וובר הוא הגריל המומלץ ביותר בשוק. הוא מוביל בעולם מבחינת איכות, עיצוב והעמידות לטווח ארוך במבחן הזמן. המבחר העצום של הגרילים של חברת וובר מצליחה להתאים לכל קרניבור ולכל חובב בשרים מתחיל.

החל ממעשנות בשרים, גריל חשמל או גריל גז – כל אחד יכול למצוא לעצמו מוצר של וובר שישלים עבורו את חווית הבישול ויהפוך את הטעמים לאיכותיים. 30 שנה של אמינות הביאו איתם עשרות אלפי לקוחות במדינה הקטנה שלנו – מה הם הדברים שהופכים את הגריל של וובר לגריל המומלץ ביותר בשוק? 

 

היסטוריה, הווה והעתיד

בשנת 1952, מייסד weber גריל ג'ורג' סטיבן, לקח את אהבתו האינסופית לברביקיו והתשוקה שלו לסטייק וייצר גריל מהפכני בצורת מצוף. ההמצאה הולידה את תחילתו של מה שיהיה מותג הגריל המוביל בעולם. חברת די.אנד.אס עוסקת בשלושה העשורים האחרונים בייבוא ושיווק של גרילי גז, גרילי פחמים ובאופן כללי מוצרי בשרים.

החברה צברה וממשיכה לצבור עשרות אלפי לקוחות מרוצים. החברה שמה לעצמה מטרה להביא ולהציג את תרבות הגריל האמריקאית לישראל חובבת הבשר גם כן. מטרתה העתידית היא ליצור תרבות בשר חוץ שתעניק בישול נוח וטעים לכל חובב בשר שרק ירצה בכך.

 

מחזיקים לאורך זמן

גרילי Weber מחזיקים מעמד לאורך זמן ארוך. החברה משתמשת בחומרים איכותיים ביותר כמו נירוסטה, ברזל יצוק, אלומיניום מצופה פורצלן ועוד. החומרים הללו יוצרים משטחי צלייה עמידים.

בנוסף, הגרילים של Weber עמידים במים וניתן להשתמש בהם גם בעונות החורף. הגרילים של חברת Weber עומדים בהשוואה ישירה למותגים אחרים בטווחי מחירים דומים, ותמיד מנצחים בעמידות הגריל לאורך זמן. תוך כדי שהם מספקים ביצועי צלייה נהדרים. 

 

אחריות מהחברה

כשאנחנו מוציאים כל כך הרבה כסף על גריל, חשוב לדעת שהאחריות תספק לנו מענה גם לאחר שנה או שנתיים. בעוד שחברת אחרות מעניקות אחריות לכמה חודשים, חברת Weber מעניקה אחריות עד ל-5 שניות.

מנהלי החברה כל כך בטוחים במוצר שלהם שיחזיקו לאורך זמן, שעלות האחריות לחברה אינה הופכת להוצאה מופרכת מאחר ואין צורך לתחזק ולתקן את הגרילים. הם נשארים במצב מעולה לאורך זמן ארוך. עבור דגמים מסוימים החברה מעניקה אחריות של עד 10 שנים. 

 

טעם טוב באיכות ובנראות

רבים מאיתנו שהם רק בשלנים חובבים, יכולים להפוך למקצוענים עם הגרילים של וובר. הגריל מבשל את הבשר באופן מיוחד ומייצר טעם נהדר לכל בשר שתשימו בתוכו. המוצרים של וובר מעניקים אופציה לשלוט בטמפ' הגריל, בפחמים ולעולם לא תהיינה התלקחויות שישרפו את הבשר.

המעשנה והגריל מוסיפות עושר לביס ולבשר ומעניקות לו איכויות גבוהות שלא ניתן למצוא אצל חברות אחרות. חברת Weber משתמשת בחומרים הטובים ביותר בשוק והתוצאה היא לא איכות לאורך זמן, אלא גם טעם נהדר.  

weber גריל

כתבות נוספות
שאולי תאהבו