מה לתת לחג המולד לקולגות וספקים מחו"ל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

חג המולד מתקרב בצעדי ענק.

אתם עובדים עם קולגות מחו"ל? עם ספקים מחו"ל? כדאי לכם להיכנס מהר!

חג המולד (הקריסמס) כבר ממש מעבר לפינה, אם בעסק שלכם אתם עובדים באיזשהו אופן עם אנשים מחוץ לארץ אשר חוגגים את החג, מומלץ לשקול שליחת מתנות אליהם. חג המולד הינו החג החשוב ביותר עבור הנוצרים אשר נחגג במדינות שלמות גם ידי חילונים. חלק גדול מהחג הוא קניית מתנות, זהו ממש חלק מרוח החג. לכן, יהיה יפה (ואולי אך רצוי) לתת מתנות לקריסמס לקולגות וספקים מחו"ל.

 

מתנות ברוח החג

אנו נתמקד במתנות ברוח החג. כאשר קונים מתנה לחג המולד כדאי להכיר את המתנות המתאימות ביותר, ההולמות ביותר והן גם עומדות בקטגוריית "ללכת על בטוח". מתנות אלו קשורות ממש אל הקריסמס, ואלו מתנות אשר נהוג לתת בחג זה ולכן כדאי באמת לקרוא וללמוד.

 

קישוטים לעץ

למי שאינו בקיא, בחג המולד המשפחות קונות עצי אשוח וממקמות אותם בסלון. את העצים מעטרים אותו בקישוטים ותאורה יפים ומרהיבים. ובכן, מתנה נחמדה מאוד לחג המולד היא קישוטים לאותו בעץ. ניתן לקנות כדורים יפים ויוקרתיים אשר יקשטו את העץ ויהיו שימושיים בהחלט למקבלי אותה מתנה.

 

נרות

קריסמס זהו חג של אורות וריחות. תוכלו להביא לאותם קולגות או ספקים מחו"ל מגוון נרות בצורות ובצבעי החג.

 

גרב ממולאת מתנות

בחג המולד נהוג לתלות גרב אשר אותה ממלאים במתנות וממתקים לילדים. על פי המסורת עושים כך ומספרים לילדים שזה מסנטה קלאוס (לפחות כך נהוג בחג המולד בארצות הברית). ובכן, מתנה נחמדה לחג היא גרב שכזאת, ממולאת בממתקים וצעצועים קטנים לילדים.

 

ביגוד מחמם את הלב לחג

חלק בלתי נפרד מהקריסמס הוא הלבוש החורפי באווירת החג. ישנם לא מעט פרטי לבוש אשר מתאימים לרוח החג שמאוד אוהבים בחו"ל. בקניית מתנה זו תביעו אינטימיות וקרבה לאותן קולגות, כאשר מתנה זו היא כיפית ומהלב. דוגמאות לביגוד זה: סוודר של חג המולד. נעלי בית של סנטה קלאוס, כובע גרב בצבעי החג ועוד..

 

אריזות שוקולדים

ניתן למצוא מקומות אשר מוכרים מתנות מיוחדות לחג המולד כולל משלוח. שם ישנן אריזות שוקולדים, בקופסאות חגיגיות ברוח חג המולד. קניית שוקולדים מתאימה כמעט בכל מצב של קניית מתנות, זו מתנה הולמת שכיף לקבל.

 

מתנה ישראלית

בתור ישראלים, כאשר קונים מתנה לעמיתים לעבודה בחו"ל, ניתן לקנות מוצרים אשר מייצגים את ישראל. למשל – מוצרים ים המלח, או תמונות ששל נופים ישראליים.

 

לסיכום

לסיכום, במידה ואתם עובדים עם קולגות או ספקים מחו"ל, כדאי להזמין להם מתנות לחג המולד. מומלץ לקנות מתנות עם הקשר לחג כגון קישוטים לעץ, נרות, ביגוד חג מולד ואפשר גם לקנות אריזות שוקולדים או מתנה ישראלית.

 

מתנות בגדלים שונים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו