טיול רוחני בתאילנד

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הדמה כי הלוקיישן המושלם לאבד את עצמך ולמצוא מחדש, הוא תאילנד בעלת הקסם הרוחני והעמוק. עם השנים, תאילנד נהפכה למוקד עלייה לרגל עבור מקשי החיפוש הרוחני. בין אם מדובר באנשי עסקים אשר שבעו מההון המערבי, או בתיירים שבסוף הטיול התמקמו באחד מהחופים לטובת מגורים, תאילנד היא מפלט גן עדן עבור רבים.

בין אם אתם מגיעים לתאילנד הקסומה כזוג, כמשפחה או בתור בודדים, יש לכם המון מה לראות ולחוות. כשמדברים על תאילנד, מדברים על חוויות, על חושים, על תחושות והעצמה של הנפש. בשונה מעיר מערבית ומרכזית, נניח לונדון או כל עיר אחרת, תאילנד מפעילה את כל החושים שלכם, גם העמוקים ביותר. בכל פינה בתאילנד ניתן להיתקל במקדשים מרהיבים ביופיים ועתיקים. יחד עם מקדשים אלו, מגיעה תרבות מאוד חכמה ועתיקה, הממקדת אנרגיה רבה בריפוי הגוף דרך מגע. למעשה, אם היינו צריכים לבחור תחום עסקי אחד שאולי נחשב הכי נפוץ בתאילנד, הוא היה תחום העיסוי.

אי

תורת הגוף התאילנדית

בכל מקום תוכלו להתפנק על מסאז' איכותי ומקצועי, בין אם בא לכם לקבל את העיסוי בבית המלון שלכם או במכוני ספא מפנקים. אנו לא מדברים בהכרח על שירותי מין, למרות שאיש-איש באמונתו יחיה. אם תיקחו למשל את העיירה פאי כדוגמה, שם תוכלו לקבל עיסויים עמוקים ביותר המושתתים על תורות ריפוי תאילנדיות עתיקות.

פאי היא עיירה די קטנה, הממוקמת בצפון הגבוה של תאילנד. העיירה מאוד מומלצת עבור זוגות שאוהבים את חיק הטבע. חשוב לציין, זו אינה עיירה במיקום מרכזי. למעשה, אם רוצים להגיע אל פאי (שנחשבת מאוד רוחנית), יש להגיע בעזרת אוטובוס (או מונית שירות) המטפס ארוכות. לבסוף, לאחר 6-8 נסיעה (ולעיתים יותר), האוטובוס מגיע אל העיירה פאי. מתוך ניסיונו האישי של כותב המילים הללו, בהחלט אפשר להגיד שהג'ונגלים והעיירות הרומנטיות שבתוכם, הם מסע רוחני לכל דבר.

תאילנד הרוחנית וקסמיה

מלבד פאי, אתם יכולים להיפגש בעוד כפרים קסומים ורומנטיים, שכוללים את האפשרות לבקר במקדשים מקודשים. המקומות המומלצים ביותר לקבל השראה בהם, הם מקומות בהם יש נקודות תצפית. את העיר צ'אנג מאי הרבה אנשים מכירים.

מעל העיר צ'אנג מאי תמצאו את מקדש דוי סוטפ (DOI STHEP), שם קיימת נקודת תצפית מרהיבה על צ'אנג מאי עצמה. אפשר לקחת מונית מצ'אנג מאי ולהגיע אל המקדש עצמו, שממוקם כחצי שעה נסיעה מהעיר. רבים מוצאים את שלוותם בטיולים רוחניים בתאילנד, ואין ספק שמסלולי מים הם מקור ענק להשראה.

מפלים בתאילנד, הקסם שבנחלים העתיקים

אם אתם בעניין של מסלולי מים בתאילנד, מחכה לפניכם עולם שלם. אחד ממעיינות המים המומלצים ביותר, הוא ריזורט (RESORT) הנקרא HOT SPRINGS RESORT, כ-7 ק"מ מהעיר פאי, שבצפון תאילנד. באופן עקרוני ניתן לקחת מונית בעלות של בערך 500 באט, אך תוכלו גם לשכור אופנועים קלים בעיר פאי.

שימו לב, אם אתם מגיעים לעיירות תאילנדיות מרוחקות ושוכרים אופנועים, תמיד תוסיפו מספר באטים בכדי לרכוש ביטוח, לשכור קסדות וכדומה. אל תסתכנו, זה לא שווה את זה. הבטיחות שלכם ושל חבריכם היא במקום הראשון.

רוחניות בערים מרכזיות בתאילנד

גם בערים הגדולות תוכלו לחוות רוחניות בכל פינה. בפינות הרחובות של תאילנד ניתן לראות מקדשים זעירים ביותר, כאלו שמוכנסים בתוך ארונות זכוכית קטנים. זה מחזה מרהיב. אם עדיין לא יצא לכם להיחשף בפני מיניאטורות מסוגים כאלו, החוויה מומלצת.

ישנם מוזיאונים שלמים המאגדים בתוכם יצירות אומנות דתיות מהמזרח. אם אתם בעניין, תוכלו לטייל ממש שעות במוזיאונים הכוללים יצירות מיניאטוריות-דתיות מתקופות שונות, כולל תאילנד שלפני הספירה. אם אתם אוהבים לספוג תרבות וללמוד על תולדות המקום בו אתם מבקרים, קורס מדיטציה זה בשבילכם.

מדיטציה תאילנדית

בצ'אנג מאי תוכלו להירשם לקורס מדיטציה מסוגים שונים, כולל מדיטציות מאוד עמוקות הנמשכות גם שעות או ימים. אנו לא נמליץ בהכרח על התנסות במנזר שתקנים, כי זו באמת לא חוויה שמתאימה לכל אדם. אך יחד עם זאת, קורס מדיטציה בצ'אנג מאי נעשה באווירה מאוד משוחררת ורומנטית.

מומלץ מאוד עבור בילוי זוגי. יחדיו, תוכלו להתקרב ולקרב לבבות תחת הקסם התאילנדי. אגב אטרקציות לזוגות, טיולי ג'יפים בתאילנד הם מומלצים מאוד, אך הם לא ממש רוחניים. אנו מאחלים לכם מסע קסום בנבכי תאילנד העתיקה. טיול נעים.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו