טיול בכפר האומנים בעין הוד

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אם אתם מחפשים אחר מסלולי טיולים מומלצים בצפון, הגעתם למקום המכון, הגעתם אל כפר האומנים בעין הוד. בכל סמטה בעין הוד תוכלו להתענג על אומנות ייחודית, אך חשוב לא פחות, גם על קולינריה צפונית משובחת ומקומית. אז מה עושים בשבת הקרובה?

על שביל ישראל תוכלו למצוא את כפר האמנים, עין הוד. מסלולי ההליכה בעין הוד הם מעגליים ומתאימים לכל הגילאים. הטיולים הרגליים בעין הוד הם ברמת קושי קלה, כך שתוכלו לטייל עם הילדים. אזור הצפון ברוך בהמון משאבי טבע יפהפיים, כולל מעיינות מים, נחלים ואפילו מפלים. לאחר שאתם מבלים חצי יום בכפר האומנים בעין הוד, תוכלו להגיע אל צימר מפנק שסגרתם מראש. מבחינת הציוד שיש לקחת כאשר מעוניינים לטייל באזור כפר האומנים, מדובר בציוד סטנדרטי לחלוטין. קחו אתכם נעלי הליכה נוחות, מים וכיסוי ראש נוח.

אגם

מה עושים באזור עין הוד?

קודם כל, חשוב לציין שמבחינת נופים ואטרקציות, בצפון לא חסר שום דבר. במילים אחרות, אם אתם נמצאים באזור עין הוד, אתם יכולים ליהנות ממסעדות מאוד מומלצות באזור, מאטרקציות שטח (טרקטורונים למשל), מנחלים ומסלולי מים ועוד.

כשנכנסים אל יישוב עין הוד, תוכלו ראשית להגיע אל גן יפהפה וקסום הנקרא "גן ימיני". בגן תמצאו פסלים מרהיבים של אומנים המתגוררים בכפר האומנים, עצי פרי שעושים צל נעים והכי חשוב, נקודת תצפית מרהיבה. מנקודת התצפית בגן ימיני תוכלו לצפות בים ובהרי הכרמל המרשימים. אגב, בגן אמנם יש ספסלי ישיבה מוסדרים, אך חל איסור להבעיר אש או חס וחלילה מנגל.

לא להתבייש, כנסו להתרשם!

סיימתם עם גן ימיני? עוד לא ראיתם כלום. כנסו לכם (רגלית כמובן) אל הכפר עצמו והתחילו להתרשם מיצירות אומנות מקומיות. אתם מוזמנים להיכנס ולהציץ בכל סמטה ורחוב, שם תמצאו המון פינות נסתרות ששוות את ההתרשמות שלכם.

יש בעין הוד גם מסעדות מומלצות, אוכל אותנטי וייחודי. באופן כללי, באזור הצפון תוכלו למצוא לא מעט יקבי יין מקומיים, מחבצות, מבשלות בירה מקומיות ועוד. הרבה מהפנינים הקולינריות בצפון עובדות באופן של שיתוף פעולה, כך שתוכלו למשל לבקש טעימות יין מקומי במסעדות רבות.

דוכני אומנים בעין הוד ואטרקציות בצפון 

לרוב, הדוכנים בעין הוד פעילים במהלך שעות היום ובשבתות, אם אתם מגיעים אל עין הוד בתקופת החגים, תוכלו ליהנות מכפר הרבה יותר פעיל וחי, אך גם במהלך שאר ימות השנה הכפר מאוד צבעוני. בכפר עין הוד תמצאו גם מופעים מוזיקליים של אומנים מקומיים ברובם.

במידה ואתם מעוניינים להופיע בכפר, אתם מוזמנים לנסות ולפנות לגוף השולט בכפר עין הוד, שנבחר כל שנתיים מחדש. האספה הכללית בעין הוד היא הגוף השולט בכפר, אשר מונה סך הכול 600 תושבים. באופן כללי, הכפר נוהג לארח מופעים מוזיקליים מגוונים מאוד, חלקם מופעים של אומני אורח אשר אינם מתגוררים בעין הוד.

מה עושים באזור עין הוד?

אין מספיק מילים בכדי לתאר את כלל החוויות והאטרקציות באזור עין הוד, ובאזור הצפון באופן כללי. קודם כל, אם אתם מגיעים לאזור עין הוד, אתם חייבים לבקר בזיכרון יעקב כמובן. זיכרון יעקב הוא מעין כפר נוסף, ברובו מאוכלס על ידי אומנים גם כן. בזיכרון תמצאו רחובות פסיפס יפהפיים, מסעדות פשוט מעולות, מופעים ודוכנים, ובאופן כללי אווירה די דומה לעין הוד.

באזור עין הוד תמצאו גם את פארק נשר, נחל קטיע, מערת האצבע הממוקמת בכרמל, חוף דור היפהפה (שם יש גם צניחות חופשיות), גן לאומי קיסריה ועוד. אם בא לכם להרגיש קצת טבע ולבקר במסלולים עם מים, אתם יכולים גם להגיע אל נחל התנינים. בכל מקרה, מומלץ מאוד להסתייע בשירותיהם של מדריכי דרך מומלצים. מדריך דרך מומלץ בכל מקום, בין אם מדובר בטיול קצר או ארוך.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו