מלון או חושה בסיני?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אז אחרי אינסוף התלבטויות, המלצות ואקרובטיקה עם הלו"ז כדי לפנות קצת זמן לחופש – החלטתם להזמין חופשה בסיני. נהדר, כנראה שמאוכזבים לא תחזרו. אבל רגע לפני שאורזים תיק, קיימת עדיין ההתלבטות הנצחית בין חושות לבתי מלון בסיני. פעם המלונות בסיני היו פחות נפוצים (וגם היו פחות מהם…), כך שחופשה בסיני התחברה אוטומטית עם החושות והקמפים על החוף. בשנים האחרונות, עם הגידול בכמות התיירים והקהלים החדשים שמגיעים לסיני, קרנם של בתי המלון נסקה והם הפכו פופולריים יותר ויותר. כדי להקל מעט על ההתלבטות, כדאי לעמוד על ההבדלים העיקריים בין מלונות לבין חושות.

 

חושות בסיני

חושות בסיני הן שם נרדף לאותנטיות ולחופשה "בטעם של פעם". חופים רחבי ידיים ושקטים שעליהם פזורים מבני במבוק או עץ (לאחרונה גם חדרים משודרגים) ובהם מיטה או מזרן, שטיח… וזהו בגדול. מי שבוחר לישון בחושה בסיני יודע שאת הפסיליטיז הוא יצטרך להביא מהבית. הדברים היחידים שיהיו זמינים במקום הם חיוך מאוזן לאוזן, אוכל טעים, אנשים טובים ומקסימום איזה שנורקל להשכרה. בערבים בדרך כלל נדלקות מדורות וסביבן יושבים כל באי החוף, עם גיטרה וכלי נגינה נוספים, מנגנים ושרים אל תוך הלילה. בקיצור, אם אתם מחפשים את החוויה האותנטית של סיני, אין ספק שהחושות הם המקום בשבילכם.

 

מלונות בסיני

בתי המלון של סיני הם כבר סיפור אחר. אמנם האווירה בחופים עדיין מהנה, השקט כמובן נשאר כמו שהוא, אבל המלונות מציעים חוויה משודרגת למדי – חדרים מפנקים, אוכל ברמה גבוהה, ספא, מועדון משחקים לילדים, בריכות שחייה ואפילו מגלשות מים בחלק מבתי המלון. בטאבה נמצא מתחם "טאבה הייטס" שהוא מעין כפר נופש עצום עם ארבעה בתי מלון והמון אפשרויות ואטרקציות להעביר את הזמן. בחודשי הקיץ בתי מלון בטאבה הם הסחורה הכי חמה בסיני וקשה מאוד למצוא בהם מקום פנוי. לכן תמיד עדיף להזמין מקום מראש, במיוחד בחופשות ובחגים. אם מדרימים לכיוון נואיבה, דהב, או שארם א-שייח, אפשר לצמוא כבר ריזורטים מטורפים עם חוויה מלאה של חופש אמיתי – כזה שבמהלכו לא צריך בכלל לעזוב את המלון.

חדר במלון

 

אז לאן לנסוע?

כמו שהבנתם, החוויה היא שונה בתכלית והתשובה לשאלה בעצם תלויה באיך אתם תופסים את המונח "חופש". אבל השאלה היא למה בכלל לבחור אם אפשר ליהנות כמובן משני העולמות? מתחילים במלון בטאבה לכמה ימים, משם יורדים לראס א-שטן לרבוץ על איזה חוף וליהנות מהאווירה הצעירה, עושים קפיצה של יום אחד לדהב כדי להסתובב קצת בטיילת הצבעונית ולרדת על מגש פירות ים במסעדה מול החוף ובירה בערב, וחוזרים צפונה עם עצירה אחת בביר סוויר כדי שהתחושה של סיני תישאר איתנו עוד קצת, רגע לפני שכבר מריחים את הבית. ואם זה לא נשמע לכם כמו חופשה מושלמת בסיני, כנראה שההגדרה שלכם ל"מושלם" קצת שונה משלנו.

לאן שלא תבחרו לנסוע – חושה או מלון (או גם וגם) זכרו לקחת אתכם חיוך רחב, מצב רוח מרומם, אנרגיות חיוביות ובגד ים. סיני כבר תעשה את כל השאר.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו