ארץ האמנים  – 5 מוזיאונים שווים באיטליה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

איטליה מוכרת בעיקר בשל הנופים המגוונים והפסטורליים שלה, האוכל המשובח והאנשים החביבים. אבל, למי מכם שדווקא חובב אומנות ומוזיאונים, ארץ המגף היא בדיוק בשבילכם. באיטליה תוכלו למצוא המון מוזיאונים מרשימים ומיוחדים, ולכל אחד יש את האלמנט הייחודי שלו. במאמר הבא אנחנו מביאים בפניכם את 5 המוזיאונים שהכי כדאי לכם לבקר באיטליה.

 

מוזיאון הותיקן ברומא

אם אתם מטיילים בעולם ונהנים מאומנות היסטורית ומרשימה, לא תרצו לפספס את מוזיאון הוותיקן שנמצא בעיר הבירה של איטליה – רומא. המוזיאון עצמו הוא למעשה הקפלה הסיסטנטית שמציגה אוספי אומנות וגלריית ציורים ומפות שנאספו החל מהמאה ה-16 בכנסייה הקתולית. הביקור במוזיאון הוא חוויה ייחודית דרכה אתם זוכים לחוות את ההיסטוריה האומנותית והמיוחדת של אמנים מתקופות שונות והתרבות העשירה שקיימת באיזור.

 

מוזיאון אופיץ בפירנצה

אחד מהמוזיאונים הכי עתיקים ומפרסמים שמציגים יצירות אומנות משובחות. המוזיאון הוקם בשנת 1581 ובהתחלה שימש כאוסף אישי של יצירות האומנות של משפחת מדיצ'י. אבל כיום, הוא מציג יצירות אומנותיות של כמה מהאמנים האיטלקיים הכי חשובים בכל הזמנים כמו מיכאלאנג'לו, לאונדרו דה וינצ'י, רפאל ובוטיצ'לי – מה שהופך אותו למוזיאון אומנות מבין הטובים ביותר שיש בעולם. המוזיאון בנוי מ-2 קומות שמציגות ציורים, פסלים ויצירות אומנות מופתיות.

 

Mille Miglia – מוזיאון הרכבים ברשיה

בשנת 2004 נפתח מוזיאון שמוקדש כולו לכל מי שחובב מכוניות עתיקות, מכוניות מרוץ ומכוניות של אספני רכבים מיוחדים. מעבר לכך, המוזיאון מציג תמונות של מכוניות לאורך ההיסטוריה ומספר את הסיפור המרתק של עולם הרכבים. עוד נדבך שמוסיף לקסם של המוזיאון, זה שהוא נמצא בתוך מנזר מיוחד בעיר ברשיה.

 

המוזיאון של מצרים העתיקה בטורינו

לא צריך להגיע למצרים כדי להנות מהתרבות המצרית העתיקה והמיוחדת. בעיר טורינו תוכלו למצוא את המוזיאון המצרי שכולו מוקדש לתרבות העתיקה והעשירה שהייתה במצרים, והוא המוזיאון השני הכי גדול ברחבי העולם. במוזיאון תוכלו להתרשם מעתיקות מצריות, פסלים מרשימים של אלים שונים כמו האלה חתחור, המלך רעמסס השני והאל אמון. בנוסף, תוכלו לראות את הורסיות השונות של ספרי המתים המצריים, אוסף של פפרוסים מיוחדים וכן הלאה.

 

3 המוזיאונים של קליארי בסרדיניה

בסרדיניה תמצאו את החופים הכי היפים ומיוחדים באיטליה, אבל למי מכם שחובב אומנות וארכיאולוגיה, יוכל להנות מסיור במצודת המוזיאונים בסרדיניה שמציגה גלריה אחת ו-3 מוזיאונים שונים. כל מי שמבקר במצודת המוזיאונים מספר שעבר חוויה חזקה ומעניינת שמלמדת רבות על האי האוטונומי והמיוחד – סרדיניה.

במקום תוכלו לחקור את המוזיאון הארכיאולוגי בעל ארבעת הקומות עם שרידים מיוחדים שהתגלו לאורך השנים בעבודה ובחפירה ארכיאולוגית. מעבר לכך, המוזיאון השני במצודה מוקדש כולו ליצירות ודגמים שעשויים מחימר, והמוזיאון השלישי מציג יצירות אומנות סיאמיות. בנוסף, תוכלו לשוטט בגלריה שמציגה יצירות אומנות שונות.

 

לסיכום

בין אם אתם חובבי אומנות ויצירות מופת של האמנים האיטלקיים, חובבי רכבים, אוהבים ארכיאולוגיה או תרבות מצרית – באיטליה תוכלו למצוא הכל. החל מהקפלה הסיסטנטית ועד למצודת המוזיאונים שבסרדיניה הקסומה.

מוזאון

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו