אין על פ.ס.ז' – כמה עולים כרטיסים למשחק של פריז סן ז'רמן

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כרטיסים של פריז סן ז'רמן כדי לראות את אחת הקבוצות המצליחות ביותר של צרפת מתמודדת עם אויבים לאומיים ויבשתיים מובילים. פריס סן ז'רמן נולדה לאחר פיצול עם פריז FC והפכה במהירות לאחת הקבוצות הטובות ביותר של צרפת. זהו המועדון היחיד בליגה 1 שנמנע מירידה לחלוטין בהיסטוריה הענפה שלו.

גם פ.ס.ז' לא רק נמנעה מירידה. המועדון שגשג. הכדורגלנים זכו בליגה 1 תשע ​​פעמים, במקום השני בהיסטוריה של הליגה, והביאו הביתה 31 גביעים מקומיים. הם זכו בגביע המקומי הראשון, הקופה דה פראנס, שיא 13 פעמים.

 

מה משפיע על מחירי כרטיסים של פריז סן ז'רמן

מחירי הכרטיסים של פריז סן ז'רמן ישתנו ככל הנראה לפי משחק. משחקים נגד קבוצות מובילות בליגה 1 בדרך כלל יהיו יקרים יותר. גם דרבי ומשחקי יריבות יגרמו עלויות גבוהות יותר.

 

כמה עולה כרטיסים ל-פריז סן ז'רמן?

כרטיסי פריז סן ז'רמן מתחילים לרוב ב-€120 עם מחיר ממוצע קרוב יותר ל-138€. מקומות קרובים למרכז השדה בדרך כלל יגיעו קרוב ל-€175 עד 200€ בעוד שמאחורי השערים קרובים יותר ל-€120. מושבים בפינות יהיו בסביבות €130.

מחירי כרטיסים לפריז סן ז'רמן לעונת הכדורגל הנוכחית מתחילים ב-€159.00 ועולים עד ל-536.00€. הכרטיס הממוצע למשחק העונה יעלה בדרך כלל בסביבות €242.17. המשחק הוא כמובן ליל נגד פריז או הדרבי מול מרסיי.

 

לוח הזמנים של פריז סן ז'רמן

פריז סן ז'רמן מתחרה במשחקי ליגה 1 מאוגוסט עד מאי. הקבוצה תשחק בכל קבוצה צרפתית אחרת בליגה הבכירה לפחות פעמיים במהלך העונה הסדירה. קבוצות המועדונים המובילות עולות לאחר מכן לליגת האלופות של אופ"א, שם פריז סן ז'רמן היא שחקן קבוע. הקבוצה מתחרה גם בגביעים המקומיים של צרפת, קופה דה פראנס וקופה דה לה ליגה. אל תחמיצו את לה קלאסיקה, הדרבי הגדול ביותר של פ.ס.ז', מול אולימפיק דה מארסיי.

 

מתי יוצאים למכירה של כרטיסי פריז סן ז'רמן?

כרטיסים ל-Paris Saint-Germain FC בדרך כלל יוצאים למכירה לאחר שהקבוצה והליגה הראשונה מכריזות על לוח הזמנים לעונה. כרטיסים לליגת האלופות לרוב יהיו זמינים לאחר הגדרת פרטי המשחק לסיבוב הבא. השתמש בלוח הזמנים של פריז סן ז'רמן כדי להשיג כרטיסים ברגע שהם זמינים.

 

טבלת הישיבה של פריז סן ז'רמן

הבית של פ.ס.ז' הוא פארק דה פרינס האגדי. הגרסה הנוכחית של האצטדיון נבנתה בשנת 1972 וכוללת צורות גילוח איקוניות בחלק החיצוני של האצטדיון. המתקן תוכנן להיות "קופסת סאונד" כך שתומכי פריז סן ז'רמן יכולים לסמוך על אווירה מהנה בכל משחק. כאחד מאצטדיוני הכדורגל המובילים באירופה, פארק דה פרינס אירח משחקים בגביע העולם ובמונדיאל לנשים.

המתקן המונה 47,929 מושבים מציע נקודות המקיפות את המגרש ומגוון זוויות נהדרות למשחק.

 

לסיכום

בין אם זה משחק ליגה רגיל או משחק בליגת האלופות, פריז היא מועדון שחייבים להגיע למשחק כדי לחוות את האווירה המטריפה ששוררת באצטדיון.

אל תפספסו הזדמנות להגיע לעיר למשחק ואם תספיקו גם האייפל הוא אטרקצייה נחמדה.

 

אצטדיון

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו