3 אתרים חשובים בעיר באר שבע שחובה לראות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

לא מזמן חזרנו מטיול מפתיע בעיר הבירה של הדרום, באר שבע. בחרנו לציין שמדובר בטיול מפתיע. שכן, לא ידענו שהעיר עשירה בכל כך הרבה אתרים חשובים. לאחר שפקדנו כמה מהם, החלטנו שצריך לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג לאחרים (מי מכם שגם לא מכירים את העיר באופן מעמיק)  להכיר את באר שבע מקרוב. הישארו אתנו ותגלו גם אתם את כל המידע שפספסתם עד היום.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את הסיור שלנו בעיר ערכנו באופן עצמאי. כלומר, לא פנינו אל מדריך טיולים. שכן, הגענו לשם ממש במקרה. עצרנו במקום בדרך לטיול באילת ובסופו של דבר, החלטנו להישאר בבאר שבע לזמן רב יותר משתכננו בהתחלה. גילינו את העיר באופן עצמאי, תוך הליכה רגלית ורכיבה על אופניים. בגלל שלא ליוו אותנו גורמים שמכירים את המקום, החלטנו להסתייע במדריך טיולים שליווה אתנו בכתיבת המדריך, כדי שנוכל להציג בפניכם מידע נכון ב- 100%.

 

אתר חשוב מספר 1 בעיר באר שבע שאתם חייבים לראות  – פארק גב – ים

המקום הראשון שבחרנו להציג בפניכם הוא הפארק. שם הכול התחיל בעצם. עצרנו למסור חבילה למכר שלנו  שעובד במקום. כשהגענו, הנחנו את החבילה בתוך משרדי גב-ים נגב בבאר שבע וגילינו על הדרך שמדובר במקום מרהיב במיוחד. זהו פארק שמאפשר מחקר ופיתוח. הפארק נמצא בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון ולאגף התקשוב של צה"ל בעיר. המידע הזה לא נכתב סתם כך. שכן, מדובר במקום שממנו יוצאים פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים. כנראה גם שבאים לידי ביטוי במקום שיתופי פעולה בין הגורמים השונים שצוינו קודם לכן.

 

אתר חשוב מספר 2 בעיר באר שבע שאתם חייבים לראות  – פארק נחל באר שבע

זה לא משנה אם אתם מגיעים לעיר לבדכם, עם בן או בת זוג או כמשפחה. בכל מצב שהוא אתם צריכים לעצור להתרענן בפארק באר שבע. מדובר בפארק עצום בגודלו שמכיל את במת האמפיתיאטרון הגדול ביותר שנבנה עד כה ברחבי הארץ. אם תגיעו למקום בשעות הלילה תוכלו לראות את אלמנט התאורה שבמקום שמתנשא לגובה של 42 מטרים שמאיר את האזור.

 

אתר חשוב מספר 3 בעיר באר שבע שאתם חייבים לראות  – מוזיאון חיל האוויר

סביר להניח ששמעתם לא פעם על האתר של מוזיאון חיל האוויר שנמצא בקרבת באר שבע, בחצרים. מדובר במקום חובה שכל ישראלי צריך לבקר בו לפחות פעם אחת בחיים. אם אתם מתכננים להגיע באמצע השבוע, כדאי שתדעו שהמוזיאון פתוח בימים א' עד ה' בין השעות 9 ל- 16:30. תצטיידו בכובע ובקבוק מים ותיהנו מהיכרות עם המטוסים המתקדמים ביותר שיש לצה"ל.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את האתרים החשובים שקיימים בבאר שבע והסביבה. מאחלים לכם טיול מהנה ושמרו על עצמכם.

משפחה

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו