איך להתארגן לטיסה לסרי לנקה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

דבר ראשון ארזו בגדי ים, קרם הגנה וספר טוב…

טיסה לגן עדן אקזוטי עם אוכל נפלא, ים, ריקודים, מוזיקה ועוד מלא מכל טוב – תענוג צרוף.

חוץ מאלו יש עוד כמה דברים שצריך לארגן המשיכו לקרוא כדי שתהיו מוכנים לטיול הנפלא הזה!

 

ויזת כניסה

כמו למדינות רבות גם לסרי לנקה יש להצטייד באישור כניסה הנקרא ETA שמאפשר לכם כניסה למדינה ושהייה עד 30 ימים עם אופציה להארכה עד 90 ימים. הויזה הנפוצה היא אישור תיירותי רגיל שהנפקתו היא תהליך קצר ונוח. מלאו טופס מקוון באינטנרט עם פרטים אישיים ולאחר זמן קצר רוב הסיכויים שתקבלו אישור חיובי לנסיעתכם. את האישור האלקטרוני תציגו בכניסה למדינה.

עוד אודות ויזה לסרי לנקה – תוקף, עלות, משך הזמן שלה, דרישות וכו' תוכלו לקרוא ב – https://evisa.co.il/sri-lanka. בנוסף תוכלו להיעזר בשירותם על מנת לקבל תמיכה מלאה בשפה העברית בכל התהליך של הוצאת האישור.

 

קריטריונים לקבלת הויזה 

הדרישות הן מינימליות והרוב המכריע של הפונים הישראלים יקבלו את האישור ללא בעיה בתנאי שעומדים בחמש דרישות הבאות –

  • הצהרה כי בכוונתכם לעבוד במדינה.
  • הצהרה על עזיבת המדינה תוך 30 ימים למעט מי שמגיש בקשה להארכת הויזה.
  • הצהרה על סכום כסף מספק לכל זמן שהותכם במדינה.
  • דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות.
  • הוכחת כרטיס טיסה חזור לארץ או אישור רשמי אחרת של עזיבת האי עד 30 יום.

כפי שגם מוסבר בהנחיות להוצאת האישור כניסה יש לבצע בדיקת קורונה PCR כ72 שעות לפני הטיסה. כמובן שיש להתעדכן בהנחיות הרלוונטיות בסמוך לטיסה מכיוון שהנחיות כאלה עלולות להשתנות כל יום על פי מצב הנגיף בעולם.

 

חיסונים נוספים 

שימו לב אם אתם נדרשים בחיסונים נוספים שלא קיימים בפנקס החיסונים שלכם כמו חיסון נגד צהבת A הוא הכרחי לכל התיירים באי. חיסונים נוספים כמו דלקת המוח היפנית, צהבת B, טיפוס הבטן ואבעבועות רוח הם ניתנים לשיקולכם יחד עם רופא במרפאות המטיילים בארץ. כדאי להזמין תור מראש במרפאות אלה כדי להבטיח את כניסתכם הבטוחה למדינה.
בשיקולכם לגביי חיסון לטיפוס הבטן קחו בחשבון שאם בכוונתם לטייל ולאכול גם מחוץ לערים הגדולות או לא רק במסעדות יוקרתיות מומלץ להתחסן. אם בכוונתכם להיצמד למלונות יקרים ומסעדות טובות אין צורך להתחסן.

 

כדורים 

בהמשך להמלצה על חיסונים מסוימים, כדאי גם להתייעץ עם הרופא במרפאות המטיילים על נטילה של כדורים מיוחדים כמו מלרון להגנה מפני המלריה שיכולה לתקוף באמצעות יתושים. כמובן כדאי להתמגן מהיתושים גם בעזרת כילות וחומר דוחה יתושים.

 

לסיכום

אין צורך בהרבה ארגונים מראש אבל לדברים שכן כדאי לדאוג כדי לא להרוס טיול נפלא עם בירוקרטיה או חיסונים. תהנו מגן העדן סרי לנקה!

כלי טייס

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו