דברים מגניבים שאפשר לעשות רק בדובאי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בכל מקום בעולם תמצאו שלל אופציות לחוויות מכל הסוגים, אך את החוויות שהאי דובאי מציע לכם, לא תרצו לפספס.

בדובאי יש פעילויות, מוזיאונים, גנים, פארקים ועוד המון חוויות המלאות בייחוד התרבותי שהאי מביא איתו, הכל מלווה במראות חזותיים מרהיבים ומהווה חלק בהתפתחות האי למקום תיירותי מגניב שלא נראה כמותו.

 

טיפוס למסגרת של דובאי

אחד הדברים המגניבים ביותר שתמצאו בחופשה בדובאי, בניין עצום בגודלו בצורה של מסגרת תמונה, ובו תצוגות היסטוריות אדירות ונוף מדהים. מדובר במבנה מרשים במיוחד, עם סיפור עשיר מאחוריו, מהווה גשר ריגשי בין העבר להווה של העיר. מציג את הקמת העיר דובאי, מחלום למציאות, עם מבט לעתיד מתפתח, ותצפית פנורמית לעיר כולה. אז אילו דברים מגניבים תוכלו לראות שאתם טסים לדובאי.

 

פארק בוליווד דובאי

את הפארק הזה את חייבים לחוות, הוא מציע מוזיקה ססגונית, צבעים חזקים ואת סרטי בוליווד המפורסמים. בהשקעה גדולה, נבנו שם המוני מתקנים בשלל סוגים ובהתאמה לכל הגילאים. מגלשות חווייתיות, מופעים בהשראת בוליווד, גלגל ענק, קרוסלת אוויר מרהיבה ועוד מתקנים חדשים שמתווספים להם מידיי שנה.

 

גלובל וילג׳ דובאי

מדובר במתחם ענק, פארק שעשועים, אשר מציג ביתנים המייצגים מדינות שונות ובתוכן אירועים תרבותיים, דוכנים של אוכל ועוד המון אטרקציות השייכות למדינה המיוצגת. בנוסף תמצאו שם מוזיאון מרשים, תהלוכות ראוותניות ופעילויות רבות. מתאים מאוד לטיולים משפחתיים, וצעירים עם חשק להרגיש שוב כילדים.

 

גן הפרחים הפלאי בדובאי

גנים סטנדרטים זה נחמד, אבל דמיינו גן פרחים מעוצב מפסלי פרחים של דמויות מוכרות מסרטי דיסני האהובים, טירות, חיות משונות, מטוס ועוד המון. את הגן הזה תמצאו בדובאי, בין דובים לבלרינות, תסתחררו מכל היופי המשגע הזה. תוכלו להסתכל ולבחון את הדמויות המפוסלות מפרחים במשך שעות ארוכות וההנאה לא תפסיק, אל תפספסו.

 

מוזיאון האשליות

הרבה סוגים שונים של מוזיאונים קיימים בעולם, אך במוזיאון האשליות תיכנסו לחוויה מטלטלת ומבריקה. המוזיאון מציג מעין קסם, גם חזותית וגם חושית, עם מיצגים שונים אשר יבלבלו אתכם כהוגן. אחיזת עיניים לא מתחילה לתאר את גודל העניין, הסקרנות שלכם תבער, העיניים שלכם יפערו, והחשק לחקור ולהבין יעלה בכם חיוכים והנאה צרופה.

 

סקי בדובאי

נשמע כמו טעות, אבל אכן כן, באמצע המדבר, בדובאי הלוהטת, ישנו מתחם סקי מקורה ועצום, לא חשבתם שתמצאו דבר שכזה בדובאי, אם זה אחד הדברים הכי מגניבים שקיימים שם, ונחשב לאחד מאתרי הסקי הטובים ביותר בעולם.

 

מאיפה מתחילים

אם אתם מסוחררים מכל האופציות, לא בטוחים איך להספיק הכל, תזכרו שתמיד אפשר להשאיר חלק לחופשה הבאה. תתחילו בלבחור דבר אחד שאתם הכי מתרגשים לקראתו, תחליטו באיזה יום בחופשה תעשו אותו, ואת שאר הדברים תוכלו לנסות להספיק במידה ותהיו באזור או תראו שנשאר לכם זמן, קחו את זה דבר אחד בכל פעם.

מגדלים

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו