איך לבחור רכב שטח להשכרה לטיול המשפחתי שלכם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ימי הקורונה הרחיקו אותנו ממרחבי הבילוי, והותירו אותנו ספונים בתוך בתינו.

לכן, דווקא בימים אלו אנו אוהבים לצאת מפעם לפעם לחופשות משפחתיות בטבע שמוציאות אותנו אל המרחב ומקרבות אותנו אחד אל השני.

אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון החופשה, הוא בחירת רכב שטח מתאים.

כיצד תבחרו את הרכב המתאים ביותר עבורכם?

 

המלצה מהירה

עבור אלו שאין להם זמן להמשיך ולקרוא, נמליץ כבר בשלב זה על רכב ספציפי. בשקלול כל הפרמטרים, הרכב המשתלם ביותר עבורכם הוא יונדאי i20. רוצים לדעת למה ועל מה צריך לשים דגש בבחירת הרכב? המשיכו לקרוא וגלו.

 

בטיחות

רכב, בנסיבות מסוימות, עלול להפוך לכלי נשק של ממש. נראה שאין כל צורך להרחיב על הסכנות הנשקפות מנהיגה לא אחראית ברכב שכן לכולנו מודעות גבוהה יחסית לתאונות הדרכים. משכך, חשוב במיוחד להקפיד על שכירת רכב בטיחותי לחלוטין.

נבחן אם הרכב עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הבטיחות, מבחינת יציבות הרכב על הכביש, יכולת התמודדות עם רוח, גשם, שמן על הכביש ושאר מפגעים. כמו כן, נוודא את תקינות חגורות הבטיחות, כריות האוויר ושאר אמצעי ההגנה במקרי תאונה.

כדאי לבחור ברכב שמותקנת בו מערכת מובילאיי למניעת תאונות. המערכת מוכיחה את עצמה מזה שנים ומומלץ אף להשקיע עבורה עוד כסף בהשכרת הרכב.

 

ביצועים

בטיול משפחתי נוסעים, והרבה. פעמים רבות הדרכים תקולות ולעיתים אף לא סלולות כלל. מכיוון שכך, יש לבחור ברכב שיודע להתמודד עם תנאים אלו ולצלוח את הדרך. אין צורך לשכור ג'יפ של ממש עבור טיול שאינו טיול ג'יפים, אך חשוב שהרכב יהיה רכב איתן.

 

נוחות

נסיעות משפחתיות עלולות להוות כר פורה לריבים בין אחים, פעמים רבות עקב דוחק ברכב ותחושת מחנק. כדי למנוע את הריבים, בחרו ברכב מרווח ונוח. אל תתפשרו על רכב קטן, אף אם מחירו יהיה זול יותר, שכן מטרת החופשה היא הנאה וגיבוש משפחתי וריבים מרובים יחטאו למטרה זו.

 

צריכת דלק

חופשה בארץ היא עסק יקר. עם זאת, ניתן לנהוג בחוכמה ולחסוך בעלויות. ישנם רכבים שעונים על כל הקריטריונים דלעיל, אך צריכת הדלק שלהם גבוהה במיוחד. בחרו ברכב עם צריכת דלק סבירה. צריכה סבירה תהיה של ליטר 1 ל14-16 ק"מ בנסיעה בין עירונית. לפקטור זה חשיבות יתירה בימים אלו, בהם מחירי הדלק הם היקרים ביותר ב-7 השנים האחרונות.

מחיר השכרה

מקום נוסף לחסכון בעלויות הוא, כמובן, מחיר השכרת הרכב מלכתחילה. המחיר הינו פרמטר חשוב, אך לא מכריע. אל תתפשרו על רכב זול, אם הוא לא עומד בכל התנאים שהצבנו לעיל. עם זאת, ניתן למצוא רכבים זולים יותר וזולים פחות גם בין הרכבים שעומדים בקריטריונים. כמו כן, חברות השכרה מסוימות משכירות במחירים נמוכים יותר מאחרות. לאחר שבחרתם רכב, ערכו סקר שוק בין החברות לפני שתבחרו את החברה דרכה תשכרו את הרכב הנבחר.

 

אז… איזה רכב עומד בקריטריונים?

כפי שכתבנו בראש הכתבה, הרכב המומלץ ביותר לאור הקריטריונים שהוצגו הוא יונדאי i20. בחרו בו – ומובטח לכם טיול מושלם.

 

לסיכום

הרכב המומלץ ביותר לטיול משפחתי הוא יונדאי i20. זאת, לאור יתרונותיו בקריטריונים הבאים: בטיחות, ביצועים בשטח, נוחות, צריכת דלק ומחיר ההשכרה. בהצלחה!

רכב מיני

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו