איך להיות אמן חושים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אמן חושים הינו תחום מיוחד ומורכב היוצא מנושא המנטליזם. בשונה מהיבטים בסגנון זה, אמן חושים מתעסק בליצור תדהמה והפתעה בקהל ולמעשה לבדר אותו.

אמן חושים מתעסק בנושאים הקשורים בפסיכולוגיה והתנהגות חברתית ואנושית, ולכן כדי להיות אמן חושים יש להתבסס על ידע רב ותרגול מעמיק. בפסקאות הבאות תוכלו ללמוד מה עומד מאחורי הידע של אמני החושים, וכיצד אפשר להתחיל ללמוד להיות אמן חושים בעצמכם.

 

רקע קצר על אומנות החושים

במופעים של אמני חושים לרוב הקהל יוצא בתחושה של הפתעה מאוד גדולה כאשר השכל היישר שלו לא מצליח לפענח את מה שראה. אמני חושים משחקים על אלמנט ההפתעה ולעולם לא מגלים את סודותיהם. ערך זה חשוב ועיקרי ביכולת של אמן חושים להצליח בהופעתו ובכך לייצר תחושה של "קסם אמיתי".

לרוב אומנות חושים פועלת גם על זריזות ידיים, משחקי פסיכולוגיה ואלמנטים רבים של תלפתיה. כדי לעשות פעולות אמינות ולהשאיר את הקהל שלך מרוגש ומורכז במופע שלך יש ליצור מופע מגוון שמשחק על אלמנטים שונים וטאטרליים רבים.

 

איזה ידע עומד מאחורי אומנות החושים?

רבים מאמני החושים לומדים קורסים בתיאטרון כדי להפוך את המופע שלהם להצגה של ממש. מופעים כאלה יכולים להתרחש כמעט בכל סיטואציה, כאשר כל מה שנדרש זה אינטרקציות בין אנשים וקהל משתתף. מכאן שגם ברחוב, גם בבית וגם באולם גדול יכולים להתרחש מופע של אמן חושים.

כל המופעים האלו מתבססים על ידע נרחב ומעמיק מאוד בנושאי פסיכולוגיה מורכבת. בכדי להיות אמן חושים טובים יש ללמוד כל הזמן ולהעמיק, ללמוד התנהגויות ולהתחקות אחר הרגליים פסיכולוגיים וחברתיים שונים.

יש להכיר לעומק אנשים ולדעת ליצור איתם אינטרקציה שותפת. על כל זאת ועוד ניתן לומר שכבדי להיות אמן חושים יש להעמיק וללמוד הרבה.

 

מה נדרש כדי ללמוד להיות אמן חושים?

ראשית חשוב להבין שנצרך הרבה שעות תרגול בכדי שתוכלו להפוך להיות אמני חושים. גם לאחר שלומדים את היסודות הרבים שעליהם מושתתת תורת אומנות החושים רוב התהליך מתרחש בתרגול אל מול קהל ותרגול בהבנת המושגים.

מכיוון שהידע מורכב ועמוק, הרבה מהיכולת מתבססת על אינטואיציה וחיבור ההנחות השונות בפסיכולוגיה הרלוונטית, וזאת מתוך הבנה נכונה של טבע הדברים.

את כל הידע הזה תוכלו למצוא בקורסים שונים ברחבי האינטרנט, מקורסים של מתחילים עד קורסים של מתקדמים. כמו כן, ישנם קורסים קצרים וממוקדים שמלמדים טריקים פשוטים יחסית.

לאלה שרוצים להתעמק ואולי להפוך את אומנות החושים לתחביב מרכזי או כמו כן גם למקצוע של ממש, ישנם קורסים ארוכים ומעמיקים שמתעסקים ביסודות התחום ועד להתמקצעות של ממש.

מומלץ להיעזר בליווי מנוסה ולא להסתפק בהבנה אישית של החומר. לאחר שצברתם ידע יש להתחיל לנסות את הטריקים על משפחה, חברים או אפילו על אנשים אקראיים מהרחוב!

אמן חושים שולף קלף

כתבות נוספות
שאולי תאהבו