אוהלים להפקות של טיולים שנתיים – מה חשוב לוודא

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

טיולים שנתיים בימינו הם טיולים מושקעים, מרתקים ומפנקים יותר ממה שהיו בשנים עברו.

מדובר על טיולים אורגנים לכל דבר, אשר פעמים רבות המארגנים מקפידים בהם על כל פרט קטן, כדי להבטיח שהילדים יהנו מטיול מושלם וגם המורים לא יסבלו….

משום כך, בהפקות מושקעות של טיולים שנתיים נהוג להשתמש באוהלים מיוחדים לאירועים, אשר מתאימים לכל מטרה.

 

אוהלים להשכרה לכל מטרה

אוהלים להפקות מגיעים בגדלים שונים, בצורות שונות ואפילו בצבעים שונים. הם מתאימים לשלל מטרות, החל בהקמת אוהל אבלים (לא עלינו) וכלה בהמת אוהל להפקת אירוע רב משתתפים בטבע.

לכל אחד מסוגי האירועים חשוב להתאים את האוהל הנכון ולכן מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע, אבל יש כמה שיקולים שגם אתם צריכים להכיר, כדי לדעת איזה אוהל לבחור להפקה הבאה שלכם:

 

גודל האירוע

בין אם מדובר על טיול שנתי ובין אם מדובר על אירוע אחר, חשוב להבין לפני הכל – כמה אנשים מתוכננים להיכנס לתוך האוהל בו זמנית? כמה מרחב צריך בין האנשים, כמו גם בין השולחנות והכסאות שצפויים להיכנס לתוך האוהל?

ניתן לבחור אוהל קטן יחסית, מתאים לעשרים משתתפים בערך ואפשר לבחור גם אוהלים גדולים הרבה יותר, מתאימים גם ללינה בטח למשל ואף אוהלים גדולים מאוד, המתאימים לאירוח של מספר משתתפים גדול מאוד.

 

אוורור ומיזוג

רוב האוהלים ניתנים לפתיחה במידה כזו, או אחרת, אבל חשוב לוודא לפני שבוחרים אוהל, כי הוא מתאים לצרכים שלכם ולתנאי מזג האוויר הצפויים. יש אוהלים עם חלונות שקופים, עשויים חומר גמיש, אותם ניתן לגלול כלפי מעלה כדי לפתוח פתחי אוורור ויש אף אוהלים שמגיעים עם מיזוג מובנה, כדי שתצליחו להתמודד בכבוד גם עם תנאי מזג אוויר קשים אי שם בטבע.

 

איכות ועמידות

חשוב לבחור אוהל "מבית טוב". כזה המיוצר על ידי יצרנים איכותיים, שמשווק על ידי חברה אמינה, עשוי מחומרי גלם משובחים בלבד, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מוגנים מפני פגעי מזג האוויר לכל אורך האירוע – ללא חשש.

בנוסף, אוהל להפקות הוא מבנה אשר אליו נכנסים אנשים רבים לפרקי זמן ארוכים ולכן חשוב להקפיד על מבנה בטיחותי, איכותי, עמיד ואמין, שיהיה יציב לכל אורך האירוע, ללא חשש.

 

זמינות

לבסוף, בחירה נכונה של אוהל תלויה גם במידת הזמינות של המוצר, כמו גם מידת הזמינות של הצוות אשר צריך להתקים את האוהל ולפרק אותו. מידת הזמינות של האוהל היא שתקבע אם אתם יכולים לקבל את האוהל לפי לוחות הזמנים הדרושים לכם ולהשתמש בו ככל שתצטרכו.

 

לסיכום

בחירת אוהל להשכרה, לטיול שנתי או כל הפקה אחרת, מצריכה שיקול דעת וקצת הבנה בנושא בטיחות והאיכות של האוהל. בחירה מושכלת ונכונה תיעשה לאחר השוואה בין כמה חברות והתייעצות עם בעלי מקצוע.

 

 

מתחם לאירועים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו