הכירו את "המשלבים" – אלו שמטיילים ועושים ביזנס בו זמנית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מה הוא חלומם הנכסף של רובנו? קורת גג מעל הראש. וחלום נוסף? לטייל בעולם. עכשיו, קחו את השניים ושלבו אותם יחדיו. מה קיבלתם? את ה"משלבים", אלו שהצליחו לשלב את החלום של לטייל ולעשות ביזנס בו זמנית. בואו נדבר על השקעות בחו"ל, רכישת נדל"ן בחו"ל ומה שביניהם.

אז איך מטיילים בעולם ועושים ביזנס בד בבד? נדמה שיש לא מעט שיטות לטייל בעולם ולהרוויח כסף בו זמנית. בעוד שחלק מהאנשים יעדיפו לעבוד בעגלות ולפתוח בסטות למכירת תכשיטים, חלקנו האחר מתעניין בנושא של השקעות בחו"ל, רכישת נכסים בחו"ל למטרת השקעה ועוד. אחת ההמלצות החמות שלנו, היא להתמקד ברכישת נדל"ן שקרוב לארץ מבחינה גאוגרפית.

 

הזדמנויות להשקעה בחו"ל

כמובן שניתן גם לרכוש נכסים להשקעה בארה"ב ולשכור חברת ניהול נכסים, אך יהיה לכם הרבה יותר קל לנהל נכס אשר ממוקם קרוב אל ישראל. אם למשל תרכשו נכס בבולגריה, תיהנו מניהול קל של הנכס ותפעולו השוטף על ידיכם, אם תבחרו לנהלו לבד כמובן.

רכישת נכסים בחו"ל להשקעה היא אפשרות מעולה עבור יצירת הכנסה פאסיבית, אך יש לקחת בחשבון עלויות נלוות לרכישת הנכס עצמו. כשרוכשים נכס בחו"ל להשקעה, יש צורך לקחת בחשבון את נושא המיסוי, עלות תחזוקת הנכס ועוד. בכדי לקבל את אומדן מדויק, ניתן לפנות אל חברות המסייעות ברכישת נכס בחו"ל. חברה שמלווה רכישת נכס בחו"ל להשקעה תדע לכוונכם באופן המדויק ביותר, בין אם אתם מתכננים לרכוש נכס להשקעה בארה"ב או בבולגריה. הקליקו כאן https://investaway.co.il עבור מידע לגבי הזדמנויות נדל"ן בחו"ל.

 

רכישת נכס בחו"ל להשקעה

אנשים רבים בוחרים להשקיע בנכסים באנגליה, היות ובשנים האחרונות החלה תוכנית פיתוח משמעותית באזורה הצפוני. באזור צפון אנגליה ישנו עידוד רב של אנגליה במשקיעים זרים, וזאת בעקבות כך שיש כיום ביקוש רב לנדל"ן ולדיור.

אין ספק שאם תרצו לרכוש נכס שיהווה עבורכם הכנסה פסיבית, תצטרכו בדרך כלל גם לשכור חברת ניהול נכסים. הרי, בשורה התחתונה, אם תרצו לטייל בעולם ולהכניס כסף בו זמנית, תצטרכו מידה מסוימת (בד"כ רבה) של חופש. לרוב, רק חברות אחזקת נכסים וניהול יכולות להקנות לכם את השקט שאתם צריכים מהדירה שרכשתם או מהנכס.

 

ניהול הנכס והראש שקט לטייל

לאחר ששכרתם חברת ניהול עבור הנכס, תוכלו לטייל בראש שקט למדינות אחרות בעולם. אפרופו טיולים ונופש, בבולגריה תוכלו למצוא עיירות חוף מהממות ביופיין ועיירות סקי. בעיירות וערים אלו ניתן לאתר הזדמנויות נדל"ן מעולות, כמו למשל דירות סטודיו בעלויות של 15,000 אירו.

מדובר בערים מאוד תיירותיות, אליהן תיירים נמשכים מכל העולם. בים אם אתם מחליטים לרכוש נכס בבולגריה, בארה"ב או בפולין ואנגליה, כדאי להסתייע במקצוענים אמיתיים. אל תלכו שולל אחרי מבטיחים למיניהם, לא משנה עד כמה העסקה מפתה אתכם ועושה רושם של "עסקת המאה". עשו זאת נכון, הבטיחו לעצמכם ראש שקט למשך שנים רבות קדימה.

נכס מניב

כתבות נוספות
שאולי תאהבו