רוצים חופשה קרובה לבית? 3 חופשות במלונות קרובים לירושלים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כל ירושלמי יידע להגיד גם מתוך שינה כי ירושלמים אוהבים לנפוש קרוב לבית. בתור ירושלמים לשעבר, אנו יכולים לומר לכם שבתקופה שבה גרנו בעיר, היינו נוסעים לחופשות קצרות בקרבת מקום. שכן, היה חשוב לנו לשנות את האווירה ולראות נופים אחרים מבלי להתרחק יותר מידי מהעיר שהיא הלב שלנו. במדריך הנוכחי נציג בפניכם, ירושלמים יקרים, את 3 המלונות שיאפשרו לכם לנפוש מבלי לבזבז זמן רב בכבישים.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 המלונות הנבחרים, ראוי שתדעו מה גרם לנו בכלל לכתוב את המדריך הנוכחי. נציין בפניכם כי לפני כמה שבועות פנו אלינו מכרים שמתגוררים בעיר ושיתפו שהם לא יצאו כבר 5 שנים לחופשה. לדבריהם, כל המלונות הטובים באמת נמצאים במרחק רב נסיעה מהעיר והדבר גורם להם להשאיר את המזוודות ואת עצמם בבית. בחרנו שלא לבזבז זמן בלהרצות להם על הטעות המרה שבידם והחלטנו לכתוב מדריך מקיף שיציג בפניהם את כל האפשרויות שהם פספסו בשנים האחרונות. החלטנו להעלות את המדריך לרשת כדי לאפשר גם לאחרים לצאת קצת מהעיר ולשבור את השגרה.

 

רוצים חופשה קרובה לבית? הנה חופשה מספר 1 במלון קרוב לירושלים: מלון בראשית

אתם לא צריכים להירקב בבית בגלל שאין לכם סבלנות לנסוע למרחקים. שכן, אם תעלו על הרכב, תגלו כי במרחק נסיעה קצר מירושלים יש את מלון בראשית שיאפשר לכם לצאת מהשגרה השוחקת וליהנות משקט של מדבר. שימו לב – אם תבחרו להגיע לשם, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לארוז יותר מידי. המלון המפנק יציע לכם אוכל טוב, נוף שאין שני לו והרבה אטרקציות. כך שתביאו אתכם כמה בגדים, בגדי ים ופריטים הכרחיים.

 

רוצים חופשה קרובה לבית? הנה חופשה מספר 2 במלון קרוב לירושלים: מלון יערים, מעלה החמישה

מלון יערים מתאים במיוחד עבור מי מכם שרוצים לנסוע מרחק נסיעה קצר מאוד לחופשה שלהם. שכן, מדובר במלון ששוכן במעלה החמישה. קיבוץ שנמצא במרחק דקות בודדות של נסיעה מירושלים. המלון יאפשר לכם לראות את הנופים של ירושלים מרחוק ואם תרצו, תמיד תוכלו לקפוץ אל אבו גוש, לאכול כנאפה ולהרגיש לרגע כאילו אתם בבית.

 

רוצים חופשה קרובה לבית? הנה חופשה מספר 3 במלון קרוב לירושלים: מלון צובה

אם אתם מוכנים לצאת מהעיר אך ורק בשביל להרגיש מעט את חיי הכפר או הקיבוץ – זו האפשרות המתאימה עבורכם. מלון צובה יאפשר לכם לעבור בין העצים הירוקים שניצבים בכבישים המתפתלים של האזור. ההמלצה שלנו היא להגיע עם בגד ים ובגדים נוחים, כי אתם הולכים להרגיש קיבוצניקים לכמה ימים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את החופשה הבאה שלכם שתתקיים ממש קרוב לבית. עכשיו, כשיש לכם את 3 האופציות הללו שצוינו לעיל, נותר לכם רק לבחור. בהצלחה!

חלל מעוצב

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו