5 סיבות למה כדאי לכם להגיע לחופשה באילת !

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הגיע הרגע המיוחל, אתם לוקחים פסק זמן מהשגרה השוחקת ומחליטים להתפנק ולצאת לחופש.

הדבר הכי חשוב בחופש הוא להגיע למקום שונה מהבית שלכם, מקום שיגרום לכם להרגיש שאתם לרגע אחד בעולם אחר.

אילת היא נווה מדבר קסום, מעוטר בהרים עם גוונים מיוחדים, נושק לים יפהפה ולעיר צעירה ותוססת.

אז הבאנו לכם כמה סיבות שיגרמו לכם לרצות לנפוש באילת ולהתאהב בעיר!

 

עולם תת ימי קסום !

המקום היחיד בארץ עם שונית אלמוגים מדהימה הוא אילת, דרך אגב זוהי שמורת האלמוגים הצפונית בעולם. ים סוף מלא בחיים תת ימיים מופלאים ולא חייב להיות צולל מוסמך בשביל לזכות לראות אותם. כל אחד יכול לשכור ציוד פשוט עם שנורקל במחיר נוח מאוד ולחזות בדגים צבעוניים, תמנונים, אלמוגים ועוד. כמו כן, ניתן לעשות קורס צלילה בסיסי באילת שכולל מספר מפגשים. אם אתם אוהבים את החיים מתחת למים, אילת היא מקום נהדר לחופשה בשבילכם.

 

נופי מדבר עוצמתיים !

הנוף המדברי העוצמתי ביותר בארץ הוא בהרי אילת. באזור זה יש סלעים בעלי גוונים מיוחדים – חול צבעוני, הרי גרניט אדומים ונקיקים ורדרדים. המסלולים בהרי אילת נעים בין כל דרגות הקושי, למשל הקניון האדום הוא נקיק יפהפה שניתן לטייל בו עם ילדים ואם אתם מעוניינים במסלול אתגרי מומלץ לבקר בהר שלמה או בנחל גשרון. אם אתם חובבי מדבר וטיולים אילת היא היעד הבא שלכם !

 

מסעדות נהדרות מכל הסוגים:

אילת ידועה בקולינריה המשובחת שלה, המסעדות בה מגוונות ומרובות – בתי קפה, מסעדת בשרים, מסעדת שף ועוד. מבין המסעדות הטובות ביותר באילת לשנת 2021 היא מסעדת פדרו, מסעדת שף ייחודית לאילת השוכנת בגינה פסטורלית ומטופחת. המסעדה שוכנת במקום אסתטי, מציעה אוכל משובח ומגוון ומעניקה חוויה רווית טעמים, ניחוחות וצבעים.

 

לקנות בלי מע"מ J

אין דבר יותר כיף משופינג באילת – כל החנויות האופנתיות ביותר נמצאות בעיר, והמחיר בהנחה משמעותית!. כמו כן, אם יש מוצר יקר שאתם צריכים לקנות כמו מחשב או טלפון, כדאי להגיע לאילת  ולקנות אותו במחיר נמוך משמעותית. חובבת שופינג מושבעת ? אילת היא העיר בשבילך!

 

ספורט ימי מגוון וכיפי!

אילת היא המקום היחיד בארץ שמציע במקום אחד את כל סוגי הספורט הימי –גלשן רוח, קייטסרפ, אופנוע ים, אבובים, שייט ועוד. חוויה אקסטרימית מסיבה אושר והנאה רבה, היא חלק בסיסי בחופשה מהנה ומשחררת. הספורט הימי באילת מוסיף לחופשה שלכם עוצמה ושיגעון. כמו כן, הספורט מגוון ומותאם לכל אחד – משייט רגוע עד גלישה מהירה.

 

לסיכום

אילת היא העיר המיוחדת והקסומה ביותר בארץ, הטבע, הים, הקולינריה והאווירה יוצרים מקום מדהים לחופשה. זכרו שכל חופשה מתחילה במלון טוב, מצורף כאן אתר עם כל מלונות באילת. תהנו!

 

עיר תיירות

כתבות נוספות
שאולי תאהבו