מפסיקים לקנות חתול בשק! הכירו את הסיורים בצימרים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

קרה לכם פעם שהזמנתם צימר ושילמתם במיטב כספיכם, יצאתם לדרך וכשהגעתם עייפים אל המקום המיועד גיליתם שמדובר בלא פחות מחורבה. עוגמת הנפש הזו היתה יכולה להחסך לכם בקלות רבה אילו רק נעזרתם בסיור וירטואלי לצימר. הכירו את צימר 360, האתר שיציג בפניכם את כל פינות הצימר בשקיפות מלאה כדי שהתמונה הרומנטית שדימיינתם לעצמכם לא תהפוך למפלה. 

 

לא כמו בתמונה בלשון המעטה

בלי לפגוע באף אחד, לא ניתן שלא לדבר על התופעה המכוערת שבה תעשיית הצימרים מנצלת לרעה לקוחות תמימים שאינם מכירים את הסביבה או את האתר ומציגה בפניהם שלל תמונות סטודיו מעוצבות לעילא, כשבתכלס כשאתם מגיעים למקום, מסתבר שזו נפילה.

אתם כבר עייפים, רעבים ועצבניים מדי להתווכח עם בעל או בעלת המקום, ופשוט שולפים את הארנק ומשלמים סכום שערורייתי שכלל אינו הולם את מצב הצימר או החדר שהזמנתם. כדי שזה לעולם לא יקרה לכם שוב, העזרו בפעם הבאה בשירות צימרים בסיורים וירטואלים שיאפשר לכם לצפות בכל שטח הצימר בטכנולוגיית הצילום ב – 360 מעלות כדי שלא תפספסו אף פרט, ותדעו בדיוק על מה אתם משלמים.

צימרים בסיורים וירטואליים

צימרים ב- 360 מעלות

אתר צימרים ב 360  מאפשר לכם לצפות מן הבית טרם ההזמנה כיצד נראה החדר או הצימר אותו תרצו להזמין על כל חלקיו. תוכלו לצפות בג'קוזי המובטח, בטלויזיה המהוללת ובחדר השירותים והמטבחון שבעלי הצימר מצהירים עליו כלא פחות מאוט קוטור.

תוכלו לבדוק את רמת הבטיחות של בריכות למיניהן והאם יש בהן גדר כמובטח, להתרשם מגודל המסך או הג'קוזי ולוודא כל פרט ופרט לפני שאתם שולפים את הארנק ומזמינים. בדרך זו תוכלו להגיע לרמת התאמה גבוהה במיוחד בין הציפיות שלכם למציאות בשטח.

 

אמינות והוגנות

באתר של צימר 360 מעלות תמצאו אך ורק בעלי צימרים וחדרים הוגנים ואמינים שמרגישים בנוח לחשוף באמצעות טכנולוגיית הצילום ב- 360 מעלות את החדר מכל הזויות האפשריות ולתת לכם רושם קרוב ככל הניתן למציאות. כשאתם פותחים את התמונה תוכלו להזיז אותה באמצעות העכבר או האצבע ימינה ושמאלה ולראות את החדר מכל כיוון, אפילו איזה נוף נשקף מן החלון או המרפסת, ועם רמת דיוק שכזו, יהיה לכם קשה להתאכזב.

צימרים בסיורים וירטואליים

חדרים וצימרים בכל חלקי הארץ

אתר צימר 360 מעלות עובד עם צימרים מכל רחבי הארץ, צפון ודרום, מזרח ומערב, עירוני או כפרי, כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מחופשה מרעננת ולהתמלא מחדש באנרגיות, ולנצל את הביקור להיכרות טובה יותר עם הארץ ולחזק את אהבתם לישראל.

 

לסיכום

אתר צימר 360 מעלות מאפשר לכם לצפות ולבדוק את החדר או הצימר אותו תרצו להזמין על כל זויותיו באמצעות טכנולוגיית צילום ב – 360 מעלות כדי שלעולם לא תתאכזבו יותר.

צימרים בסיורים וירטואליים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו