לא רק אילת – הכירו את מלונות הנגב השווים ביותר בישראל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

רוצים לנפוש בדרום הארץ אבל נמאס כבר מהצפיפות של אילת? אולי הגיע הזמן לחופשה רגועה ומיוחדת במדבר. נספר לכם כאן על מלונות בנגב – המלונות הכי מיוחדים ושווים.

 

מלון בראשית

אין אחד שלא מכיר את המלון הזה, ששוכן ממש על הצוק של מכתש רמון המדהים. הימלטו לאתר יפהפה זה במרכז הנגב, המדורג כאחד הטובים בישראל. המלון נפתח בשנת 2011, כחלק מהאוסף הבלעדי של ישרוטל. יש בו 111 חדרים, רבים מהם משקיפים ממש על המכתש.

אינספור סלבריטאים התארחו כאן לאורך השנים, אפילו הטייקון הרוסי רומן אברמוביץ', שהזמין את כל המלון במהלך פסח 2014 תמורת 450,000 דולר. האורחים יכולים לצאת לטיולים מודרכים במכתש, לרכוב על אופניים, לקחת סיורי ג'יפים… ואפילו לרכב על גמלים! או שאתם יכולים פשוט לפקוד את הספא המעולה של המלון, המסעדות הכשרות ובריכת המלון – שמשקיפה גם היא על המכתש!

 

ישרוטל פונדק רמון

בין אם אתם מחפשים נסיגה מדברית שקטה, או מקום להתאוורר ולנוח בדרך לאילת, אין צורך ביותר מישרוטל פונדק רמון. מלון חמים, מוזר ואינטימי זה ממוקם על רקע עוצר נשימה של מכתש רמון, ומספק בריחה שקטה ונעימה משגרת היומיום המעייפת.

הקסם הטבעי של אזור מדברי זה הופך המלון למושלם עבור חובבי טבע, חובבי מדבר ורוכבי אופניים בכל הגילאים.

 

איריס המדבר

בלב המדבר, יש מקום שליו עם אווירה ביתית מסבירת פנים – מלון אירוס המדבר.

במלון, הממוקם בירוחם, יש מסעדה, בר, טרקלין משותף וחצר. הוא מציע חדרי משפחה וגם מרפסת. המלון כולל בריכה מקורה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.

 

חוות האלפקות

מקום אירוח מיוחד זה מארגן מגוון פעילויות, החל מהאכלת בעלי החיים וכלה בסדנאות ייצור צמר במפעל המקומי. לכל יחידת אירוח יש מטבחון משלה וטרסה עם ערסל בחזית.

החווה ממוקמת באמצע המדבר, 4 ק"מ ממצפה רמון. גדלים שם סוסים, חמורים, כבשים, גמלים ובעלי חיים רבים אחרים. האזור כולל שלל מסלולי טיול שונים בכל רמות הקושי.

 

חוות כרמי עבדת

חוות כרמי עבדת היא מקום אירוח משפחתי במדבר הנגב, במרחק של 5 דקות נסיעה משדה בוקר. הוא מציע בקתות כפריות עם בריכות טבעיות וערסלים. יין תוצרת בית זמין לטעימה ולקנייה.

המקום נבנה במקום יישוב חקלאי בן 1,500 שנה על דרך התבלינים העתיקה – עבדת. בקתותיו פזורות בשטח וכוללות פטיו פרטי עם פינת אוכל. המטבחונים כוללים מכונת אספרסו, יין, חלב ופירות חינם.

 

צוותא – חוות נאות

אכסניה זו מהווה מקום מפגש ומרגיע, למטיילים מכל העולם. תוכלו לבחור בין שינה במיטה זוגית או 2 מיטות יחיד- וכל זה בתוך צינור ממוזג ענק שנתנו לו חיים חדשים!

 

הנגב

כתבות נוספות
שאולי תאהבו