מה הם המקומות הכי מומלצים לטיול סנפלינג?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בין אם אתם חובבי ריגושים ואדרנלין או מחפשים תחום חדש ליהנות בו מחוויה יוצאת דופן – טיול סנפלינג ללא ספק עונה על ההגדרה ולמרבה השמחה, ישראל שופעת באתרים מדהימים שתוכלו לגלוש בהם ולצבור ניסיון. אז לבד, בקבוצה ואפילו עם המשפחה כולה – ריכזנו לפניכם את המקומות הכי שווים לטיול סנפלינג בישראל. תהנו!

 

למה דווקא סנפלינג?

שאלה טובה, הרי יש לא מעט אפשרויות לספורט אתגרי בארץ ולהיות תלויים בין שמים וארץ, ובכן… יש המוצאים את זה מפחיד משהו. אז למה בכל זאת? כי טיול סנפלינג זו חוויה שיש בה הכל מהכל – ריגוש, הנאה, התגברות על פחד, הזדמנות לגלות חוזקות נפשיות ופיזיות וגם אופציה לבלות לגמרי לבד, או עם היקרים לכם, אל מול נופים ארץ ישראליים שלא רואים משום זווית אחרת.

טיול סנפלינג

הנקיק השחור

הנקיק השחור מציע טיול סנפלינג אתגרי למי שכבר יש להם ניסיון אך גם למתחילים וככזה, הוא נמנה בין האתרים הפופולריים ביותר בארץ בקרב חובבי הז'אנר. זהו החלק האמצעי של נחל הזויתן, כך שהוא מציע גלישה מרעננת בין שלושה מפלים (הגבוה שבהם נמצא בגובה 25 מטרים) הישר לבריכות המים של הנחל ואם תשכילו לבקר בו בימי הקיץ הלוהטים, צפויה לכם חוויה כיפית במיוחד.

 

נחל רחף

מסלול נוסף שחובבי גלישת מצוקים אוהבים במיוחד הוא מסלול הסנפלינג של נחל רחף, אשר מציע תצפית מרהיבה אל ים המלח, ההרים והעמקים הסובבים אותו. בנחל עצמו ישנם כמו מסלולי גלישה, כאשר הפופולרי ביותר נמצא בחלקו התחתון, שם יגלו לפניכם סדרת מפלים שוצפים וגבים עמוקים, אליהם ניתן להגיע רק באמצעות סנפלינג – מרגש או לא?

טיול סנפלינג

נחל ג'ילבון

יש לא מעט מסלולי סנפלינג שמציעים גלישה ישירה לתוך מפלי מים פראיים, אך המפלים של הג'ילבון מיוחדים במינם כיוון שהם זורמים בעוצמה רבה גם בחודשי הקיץ, מה שהופך כל גלישה למרעננת במיוחד, בתנאי שאתם יודעים לשחות, כמובן. הגבוה מבין השניים הוא מפל ג'ילבון אשר נחשב לאתגרי יותר וגובהו 40 מטרים והנמוך יותר, 20 מטרים גובהו, הוא מפל דבורה המפורסם.

 

נחל קומראן

בתוך קניון מרשים מתחתר לו נחל קומראן אשר נמצא באחד האתרים ההיסטוריים המרשימים ביותר באזור ים המלח. המסלול כולל הליכה, תצפית על שרידים עתיקים וכמה נקודות מוצלחות לגלישת סנפלינג, בין מפלים ונופים מרהיבים. הזדמנות ליהנות מפלאי הטבע לצד היכרות עם ההיסטורי המקומית המרתקת שלנו.

לסיכומו של דבר, בין אם אתם גולשים מנוסים או חובבים – תמצאו בישראל שלל מקומות והזדמנויות לגלישת סנפלינג מאתגרת שתשאיר אתכם עם טעם של עוד. אז כל שנותר לעשות הוא לבחור מהו האזור בו תרצו לטייל וכמה מים מרעננים תרצו לפגוש בדרך. רק אל תשכחו לקחת מגבת ובגדים להחלפה. גלישה נעימה!

טיול סנפלינג

כתבות נוספות
שאולי תאהבו