לכל הגילאים – 5 מתנות שמתאימות לילדים בכל הגילאים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כשזה מגיע למציאת המתנה המושלמת לילדים, אין ספק כי מדובר בדילמה. לכל ילד יש את תחומי העניין וההעדפות שלו ובמציאות של היום, לכל ילד יש אופי ברור מאד, כך שאי אפשר לגרום להם לאהוב משהו שהם לא אוהבים או רוצים, מה שבהחלט מקשה על מציאת מתנה שווה. עם זאת, ישנן מתנות מסוימות שפשוט מתאימות לכל הילדים, מתנות אלו שוברות את גבולות הגיל ומסבות אושר והנאה לילדים בכל הגילאים. 

 

ציירי לך שפם

טפחו את הצד האמנותי של הילדים על ידי רכישת ציוד אמנות כמתנה. עפרונות צבעוניים, טושים וצבעים פותחים עולם של ביטוי עצמי ויצירתיות. ילדים יכולים לצייר, לצייר ולעצב את יצירות המופת שלהם, לפתח את המוטוריקה העדינה שלהם ולפתח את הדמיון שלהם. ציוד אמנותי הוא מתנה נצחית ומנצחת שממנה יכולים ליהנות ילדים בכל הגילאים.

שפם

חיבוק דוב

מתנה מעולה לכל הגילאים היא דובי ענק. לא משנה הגיל של בעל החגיגה, דובי ענק במתנה הוא תמיד פינוק מקסים לילדים. דובי ענק הוא חבר רך ומתלטף שהם יכולים לקחת איתו לכל מקום שאליו הם הולכים. הם יכולים לחבק אותו כשהם עצובים, להתכרבל איתו כשקר, והוא תמיד יישאר לצידם.

אם אתם רוצים להוסיף קצת אופי והיבט אישי למתנה שלכם, אתם יכולים לבחור בדובי ענק לבוש בחולצה עם הקדשה או מחזיק שוקולדים אהובים או דבר אחר. בין אם מדובר בפעוטות ובין אם בני נוער, כולם אוהבים להתכרבל עם דובי רך ומחבק. הדובים העייפים והרכים האלו מספקים תחושת ביטחון, נוחות ואפשרויות משחק מלאות דמיון אינסופיות.

 

בונים מגדלים

רעיון נוסף למתנה שתתאים לכל הגילאים הוא – לגו. לגו יכול להיות מהנה לילדים בכל גיל, מגיל גן ועד בית ספר יסודי ואף תיכון. הלגו מאתגר את הילדים לבנות, ליצור ולהשתמש בדמיון שלהם. ערכות לגו יכולות גם לנוע מפשוטות למורכבות, מה שמקל על מציאת הסט המושלם שיתאים לרמת המומחיות של הילד הספציפי לו אתם רוכשים את המתנה. סט לגו הוא דרך מצוינת לעודד יצירתיות וכישורי פתרון בעיות.

 

מוזיקה תשמח לבב אנוש

הכירו לילדים את עולם המוזיקה על ידי רכישת כלי נגינה במתנה. מקלידים קטנים לילדים קטנים יותר ועד לגיטרה או תופים לילדים גדולים יותר, כלי נגינה עוזרים לפתח תחושת קצב, קואורדינציה ויצירתיות. הם מספקים אמצעי לביטוי עצמי ויכולים להיות תשוקה שתלווה אותם כל החיים שתעזור להם בכל שלב ותחושה.

לב שמח

תולעת ספרים

עודדו אהבה לקריאה על ידי בחירת ספרים המתאימים לגיל התואמים את תחומי העניין של הילד לו אתם רוכשים את המתנה. בין אם זה ספר תמונות לילד קטן ומתוק או דרמת הרפתקאות לילד בוגר יותר, ספרים מעוררים ומפתחים את הדמיון, משפרים את כישורי השפה ומחדירים אהבה לכל החיים ללמידה. ספרים הם מתנה נהדרת לתת לילד בכל גיל. אין ספק כי זו מתנה מושלמת לטיפוח מוחות צעירים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק כי רכישת המתנה המושלמת שתתאים בול יכולה להיות משימה מאתגרת ווקשה במיוחד, בעיקר במציאות של היום, כאמור, הילדים הופכים דעתניים יותר ויותר. אנחנו בטוחים כי המתנות האלו יהיו פשוט מושלמות לילדים בכל הגילאים. מדובי ענק ועד כלי נגינה וספרים, אין ספק כי הילד שיקבל את המתנה יהיה מאושר ביותר. בהצלחה!

מתנות מתאימות

כתבות נוספות
שאולי תאהבו