יותר מרק המילטון: כל מחזות הזמר שאתם חייבים לראות בלונדון

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בלונדון יש הכל מהכל וככזו היא מתאימה לכל סוג של חופשה, כך שלא משנה אם אתם חובבי שופינג, היסטוריה או כל מה שבינהם, תמצאו שפע של פעילויות ליהנות מהן במהלך ביקור בעיר התוססת. אבל אם אתם רוצים לשדרג את החופשה ולהפוך אותה לבלתי נשכחת, יש רק דרך אחת לעשות זאת – מחזות הזמר של לונדון. 

 

לונדון, עיר של תרבות

אם חשבתם שלונדון היא רק היסטוריה, קניות וסיורי פאבים, תחשבו שוב – מדובר באחת הערים הכי צבעוניות מבחינה תרבותית ורובע התיאטראות שלה נחשב מושך המוני מבקרים מכל קצוות תבל. לא משנה אם אתם חובבי תיאטרון או לא, כדאי לכם לצפות לפחות במחזמר אחד (השמועה אומרת שזה ממכר) ואם אתם מתלבטים מי יהיה האחד – ריכזנו לפניכם רשימת מחזות זמר שאסור להחמיץ.

המילטון

מחזות הזמר הכי שווים של לונדון

אומרים שעל טעם וריח אסור להתווכח וזה נכון גם לגבי מחזות זמר – יש ז'אנרים רבים, כאלה שמתאימים לצפייה משפחתית וכאלה שפחות, מופעים שרצים שנים על גבי שנים לצד הפקות חדשות ועוד ועוד.

 

מלך האריות Disney's The Lion King

אם אהבתם את הסרט "מלך האריות", המחזמר הזה בשבילכם. זהו אחד ממחזות הזמר הוותיקים ביותר בעיר והתלבושות, השירים והאווירה התוססת לא ישאירו אף אחד אדיש.

 

פנטום האופרה The Phantom Of The Opera

קלאסיקה שעוקבת אחר סיפור אהבה-אימה גותי של מפלצת מעוותת ושחקנית צעירה. הרומן הבלשי אמנם זכה לעיבוד חדש אך השירים האלמותיים שלעצמם הופכים את המחזה הזה למאסט.

 

מרי פופינס Mary Poppins

כמו מלך האריות, גם מחזמר זה מבוסס על סרט של דיסני ומחזיר אותו לחיים עם מה שנחשבת אחת ההפקות הכי מושקעות בעיר. האם יש קסם בעולם? יש תחושה שכן.

 

עלובי החיים Les Misérables

המחזמר האלמותי עוקב אחרי ז'אן ולז'אן והניסיון לשקם את חייו לאחר שחרורו מהכלא הצרפתי באשמת גניבת פרוסת לחם. מרגש, סוחף ומעורר חשיבה – אסור לפספס.

המילטון

מאמה מיה Mamma Mia

אם אתם חובבי להקת אבבא וגם אם לא – המחזמר הזה יעורר בכם נוסטלגיה ורצון לפזז בכסא. לא סתם הוא נחשב לאחד משוברי הקופות הגדולים של כל הזמנים.

 

מולאן רוז' Moulin Rouge

בין מחזות הזמר המושקעים ביותר מבחינת תפאורה, ריקודים ויכולות ווקאליות, מולאן רוז' הוא מחזה שעוסק באמנים המנסים להעלות מופע ומשם זה מסתבך…

 

מתילדה Matilda

מתילדה בת ה-5 ניחנה ביכולות טלקינזיס מופלאות שעוזרות לה להתגבר על קשיים, לעזור לחברים ולמצוא את מקומה בעולם. עם ילדים או בלי, מדובר בהנאה צרופה.

לסיכום, לונדון היא בירת מחזות הזמר העולמית והמבחר גדול. העיקר, הזמינו כרטיסים מראש, אלא אם בא לכם להסתכן ולחכות לדקה ה-90, אך במקרה זה – הצטיידו במשקפת.

המילטון

כתבות נוספות
שאולי תאהבו