איזה רשת מלונות באילת הכי שווה?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

חופשה באילת, היא הזדמנות נפלאה לערוך היכרות ראשונה או חוזרת עם העיר הדרומית בישראל. אילת מציעה מגוון אפשרויות אירוח מפנקות, חופי ים, נוף מדברי, שונית אלמוגים ועוד מגוון אטרקציות. תיירים מכל העולם באים לחוות חופש מסעיר בעיר שטופת השמש ונטולת המע"מ.

מתכננים גם אתם נופש מהסרטים? תנו לנו לדווח לכם על הנתונים מהשטח: אסטרל, רשת המלונות המובילה באילת מוגדרת על ידי אלפי מבקרים כרשת המועדפת. למה? זה כבר נושא למאמר.

 

אילת – איזה חופש מתחשק לכם?

ממש כמו בתפריט של מסעדה, אילת מציעה אינספור "מנות" חופשה לבחירה: תוכלו לבחור לכם חופשה ללא הפסקה בסגנון שמנצל כל רגע לביקור באטרקציות מסעירות, ספורט ימי ואירועים סביב השעון. תוכלו לצרוך את אילת גם בצורת נופש רגוע וחלומי תוך שכשוך רגליים בקו החוף, צפייה על שקיעה משגעת לתוך הים והרבה נשימה ורביצה עצלה במלון.

חובבי ספורט? תוכלו לבחור בחופשה נוסח ריצת בוקר, כושר בחדר ייעודי וסקי ימי מאומץ לעת ערב. כל אחד והחופשה שלו. אסטרל, רשת מלונות באילת תוכל לספק לכם את חוויית האירוח המדויקת עבורכם לפי דרישה אישית.

רשת מלונות באילת

אסטל הוטלס – חופשה בהתאמה אישית

רשת מלונות אסטרל אילת מונה 7 מלונות בסטנדרטים גבוהים מאוד של אירוח. כאן תוכלו ליהנות מחופשה בסגנון אישי: אסטרל מפנקת אתכם עם מגוון מלונות המציעים: יוקרה, משפחתיות, קרבה למרכז העיר, קרבה לאתרים ואטרקציות, מרחק נגיעה מהחוף ולוקיישנים מדהימים אחרים.

בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מרמה קולינרית גבוהה במיוחד, מנות שף מקצועיות ובר חופשי. מלונות אסטרל מכילים מתקנים מתוחזקים היטב, חדרי ספא וכושר ואם רק תרצו, נציגי השירות ישמחו לשריין לכם חדר עם בריכה פרטית.

 

דילים משתלמים במיוחד

אילת מעולם לא הייתה נגישה כל כך כמו עם המבצעים והדילים המטורפים של אסטרל. חברי מועדון של אסטרל הוטלס זכאים ל-5% הנחה בכל הזמנה באתר. יום הולדת? יום נישואין? החברים במועדון "סטארס" של אסטרל נהנים מהטבה של 10% הנחה. כך תוכלו ליהנות מאילת שוב ושוב במחירים שפויים לחלוטין! חולמים על חופשה? היכנסו לאתר של אסטרל, יתכן מאוד שמחכה לכם שם עסקה שווה מאוד…

רשת מלונות באילת

יחס אדיב ואישי

נתח משמעותי מחופשה מוצלחת לוקחת חוויית השירות שלכם, לא מעט נופשים מצביעים על יחס לקוי כאלמנט שפגם מהותית בהנאתם. רשת מלונות אסטרל חרטה על דגלה את הסלוגן "מארחים אותך אישית" והיא מתכוונת לכל מילה. כאן הלקוח הוא המלך ונציגי השירות ואנשי המלון יעשו הכל כדי להשביע את רצונכם.

 

רשת המלונות המובילה באילת

שאלו את מי שכבר היה. אסטרל מובילה עם חוות דעת חיוביות מאוד מטעם הגולשים ומציעה חוויית אירוח שאין לה מתחרים. לכל מי שרוצה חופשה אמיתית באילת – אסטרל הוטלס אילת.

רשת מלונות באילת

כתבות נוספות
שאולי תאהבו