הלילה עוד צעיר: על חיי הלילה של דובאי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

דובאי לא ידועה רק בזכות הפאר האדריכלי שלה, מרכזי הקניות והמון שיאי עולם, אלא גם בזכות חיי הלילה התוססים והאקזוטיים שלה.

יש כל כך הרבה מה לדעת בנוגע לשלל חיי לילה בדובאי, ואנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר.

 

בודואר – הקשר הצרפתי

אחד ממועדוני הלילה המובילים שמבטיח ערב מהנה במיוחד! בודואר מזכיר את המועדונים הצרפתיים של תחילת שנות ה- 20, אך מושך הכי הרבה את הקהל הלבנוני. מועדון זה מביא אליו את המתלבשים הכי טובים והאנשים המחויבים ביותר למסיבות.

זמנים: 22:00-03:00

 

קאט ווק – מקום זעיר של פלאים

עם נאמנות לשם המועדון, המסלול האדום הזוהר שולט ברחבת הריקודים. בנוסף למשקאות חדשניים, אנשים ידידותיים ומחירים נוחים, Catwalk מציע את המוזיקה הטובה ביותר בעיר. זה כל מה שצריך כדי לחוות את מיטב חיי הלילה בדובאי.

זמנים: 21:00-03:00

 

סטריאו ארקייד – אורות, מוסיקה ומסיבות

זהו מועדון לילה עולה שצבר פופולריות בקרב הצעירים. למרות שהוא נהיה עמוס מאוד וצפוף במהלך סופי השבוע, סטריאו ארקייד הוא מקום חובה לביקור. הוא משדר אווירה מסוג אחר, עם אורות ניאון, ציורים ורישומים בכל רחבי העולם, מוסיקת היפ הופ נהדרת ולהיטי אולד סקול רועמים. לא תתאכזבו מהבילוי, ותוכלו ליהנות בכיף מקוקטיילים מרעננים המוגשים על ידי הצוות המנומס והידידותי בסוף יום מעייף.

זמנים: 18:00-03:00

 

בר 44 – המחלקה הראשונה של הברים

בתור אחד הברים הטובים ביותר בדובאי, בר 44 ממשיך להדהים לקוחות עם הנופים המרהיבים של דובאי. הבר מגיש מגוון מעולה של שמפניות, יינות, בירות וקוקטיילים שעוצבו על ידי מיקסולוגים מומחים. בר 44 מפורסם גם בכך שהוא מושך את הקהל האופנתי למסיבות במהלך הלילה.

זמנים: 17:30-02:30

 

ברסטי – ריקוד באזור הנוחות

Barasti הוא המועדון הפופולרי המספק את המיטב משני העולמות. אפשר לראות את קו הרקיע הגבוה והמרשים של דובאי מצד אחד או ליהנות מהגוון התוסס של המפרץ הפרסי מצד שני. בקומת הקרקע לעיתים קרובות מנגנת להקה חיה, והמוזיקה שם היא פשוט בשביל להירגע ולנוח, אבל הקומה השנייה מיועדת לאוהבי המסיבות הרציניים ויש בה מוזיקה אקסצנטרית. אתה יכול לבוא בלבוש הכי מרשים שיש, או בלבוש קאז'ואלי ויומיומי, כפכפים או עקבים, ג'ינס קרוע או שמלת ערב, הבחירה היא שלך מכיוון שבסופו של דבר הריקוד הוא כל מה שחשוב.

 

דהוא קרוז – הפלגה על אגדה

שייט דהוא הוא חוויה שחובה לנסות עבור אלו החדשים בעיר. בעבר נהגו הסוחרים והדייגים לנסוע ולעבוד על ידי סירת הדהוא. יש לה משמעות תרבותית והשימוש בה הוא חלק בלתי נפרד מהמורשת האמירטית. שייט דהאו פועל בשני אזורים מסחריים בעיר: במרינה ובנחל דובאי. לטייל באזורים אלה בדאו במהלך הלילה מעניק את התחושה של חיים מתוך אגדה.

 

 

אירוע

כתבות נוספות
שאולי תאהבו