האם ניתן להשיג הפלגות כשרות באוניות שייט בינלאומיות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

שייט תענוגות הוא חוויה בלתי נשכחת. עולים על ספינה מפוארת, נהנים מהמתקנים הנפלאים שיש לספינה להציע ועוגנים בתחנות היפות ביותר שיש לאזור שלנו להציע. עד לתקופה האחרונה, קרוזים שכאלו היו נחלת חלקם של הציבור החילוני בלבד. בשנת 2022 ולראשונה אי פעם, חברות מציעות קרוזים מחיפה גם לציבור הישראלי – עם ארוחות כשרות למהדרין, בית כנסת ועוד.

 

הפלגות בינלאומיות מחיפה

מזה שנים שישראלים טסים ליעדים בחו"ל, ומשם מפליגים לקרוזים על ספינות פאר בינלאומיות. אמנם חברות ישראליות מציעות לקהל היעד המקומי קרוזים בספינות שלהן, אך אי אפשר להשוות את חוויית שייט התענוגות בספינה ישראלית לזו של חברה בינלאומית.

בשנה האחרונה, מספר חברות בינלאומיות הכריזו על נמל חיפה כנמל הבית שלהם. משמעות הדברים היא שהנוסעים הישראלים לא יצטרכו יותר לטוס לחו"ל כדי לצאת להפלגה או להצטרף לקרוז שיצא מיעד אחר ולא יחזור לישראל, אלא יוכלו להנות מקרוזים ברמה הגבוהה ביותר שיוצאים מארצנו הקטנטונת ואף שבים אליה.

עובדה זו היוותה בשורה משמחת לתיירים הישראלים. באופן מידי נרשמו הזמנות רבות לקורסים ובישראל שמחה וצהלה. עם זאת, קהילת חובבי הקרוזים הדתיים חששה שהיא תישאר מחוץ לחגיגה, שכן החברות הבינלאומיות לא יתאימו את עצמן לצרכיו של התייר הדתי.

אולם גם חשש זה התחלף במהרה לחגיגה גדולה, שכן החברות הודיעו על הפעלת הפלגות כשרות. חברות מובילות במיוחד דוגמת RCL – רויאל קריביאן, הכריזו כי כבר בקיץ הקרוב הן יוציאו קרוזים עם אפשרות לאוכל כשר לרווחת הציבור הדתי.

החברה לא תייצר את האוכל הכשר במטוס, אלא תייבא אותו, ככל הנראה, מבסיס האם של החברה במיאמי כשהוא קפוא. האוכל יופשר ויושלם בישולו באונייה, כאשר לכל אורך ההפלגה יימצא משגיח כשרות מישראל במטבח ויפקח על כשרות הבישול.

רויאל קריביאן לא הסתפקה בהצעת אוכל כשר לציבור הדתי. מלבד זאת, החברה הצהירה כי תהפוך את אחד מחדרי הספינה לבית כנסת, מה שיאפשר לדתיים שבספינה לנהל אורח חיים דתי מלא במהלך ההפלגה.

 

יעדי ההפלגה

עיקר הקרוזים הבינלאומיים שיצאו מחיפה, יגיעו לשלל יעדים נפלאים בים האגאי. היעדים המובחרים ביותר בהם תבקרו במהלך ההפלגה הם קפריסין, כריתים, רודוס, סנטוריני, פיראו – הנמל של אתונה וכן קושאדסי, עיירת הנופש הטורקית.

משך ההפלגה משתנה, ונע בין שלושה לילות לשבעה לילות בחברת רויאל קריביאן. בחברות אחרות, הקרוזים מגיעים אף לאחד עשר לילות.

הספינות הן, כאמור, ספינות פאר מלאות בכל טוב. בספינות תוכלו להנות מבריכות, מגרשי ספורט, הופעות תיאטרון, מסעדות לרוב וחללי פעילות לילדים. עם כל הדברים הנפלאים הללו, ייתכן שאתם או ילדיכם כלל לא ירצו לצאת אל ערי החוף, והאמת שניתן להבין אותם. עם זאת, כמובן שאנו ממליצים להביא את החוויה למקסימום ולהנות גם משירותי הספינה אך גם מהמקומות הייחודיים אליהם תגיעו.

ספינות שייט בינלאומיות

כתבות נוספות
שאולי תאהבו