האם כדאי לטוס לדובאי בקיץ ומה מומלץ לעשות שם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אוגוסט הוא הזמן הכי עמוס בנמל התעופה בן גוריון באופן מסורתי כבר עשרות שנים. ישראלים רבים בוחרים לחפש מפלט מהחום או מהשעמום של הילדים בחופש בגדול מעבר לים, ויוצאים לחופשה. כמובן שגם אנשים שאין להם ילדים יוצאים לחופשה בזמן הזה, בעיקר בגלל שכל מי שיש לו ילדים לא נמצא בחופשה – מה שיוצר תחושה שאף אחד לא בעבודה גם ככה.

 

דובאי – היעד הבא שלכם

אחד היעדים שהולכים וצוברים פופולריות בשנים האחרונות הוא דובאי. אחרי שנים שבהן לא היו טיסות ישירות לדובאי מישראל, ולא היה ניתן להיכנס אליה עם דרכון ישראלי – באו 'הסכמי אברהם' ושינו את התמונה.

דובאי היא יעד תיירותי משגשג כבר שנים. איחוד האמירויות הערביות שצובר עוד ועוד כסף מהנפט שהוא מוכר לכל העולם, הפך את דובאי ל'חלון הראווה' שלו. מתוך הבנה שדובאי מייצגת בעיני רבים את כל איחוד האמירויות, הושקעו בפיתוח התיירות בעיר מיליארדים רבים של דולרים, מה שניכר בעיר.

 

האם כדאי לטוס לדובאי בקיץ

קיץ בדובאי יכול להישמע גם כמו חלום וגם כמו סיוט. מצד אחד, מי לא היה רוצה לטוס לחופשה באחד היעדים התיירותיים הכי מתוחזקים והכי יוקרתיים בעולם?  מי מאיתנו לא היה רוצה לארוז מזוודה ולטוס לחופשה במלון מפואר, לשבת לצד בריכה מעוצבת או על חוף מטופח ולצאת לקניות זולות של מותגי יוקרה?

מצד שני, מחשבה על נסיעה למדבר בקיץ יכולה להרתיע גם את החולמים הכי גדולים. ובכן, תנו לנו להרגיע אתכם. ראשי איחוד האמירויות יודעים שחם בדובאי בקיץ, ולכן הם עושים כל שביכולתם ליצור כמה שיותר אטרקציות בחללים סגורים וממוזגים. לכן אנחנו יכולים לומר באופן חד משמעי שכדאי לטוס לדובאי בקיץ.

 

מה מומלץ לעשות בדובאי בקיץ

דובאי היא עיר עשירה באטרקציות, שמתאימות למגוון רחב מאוד של חופשות וגילאים. אם תגיעו לדובאי בקיץ, תוכלו ללכת לעשות סקי בטמפרטורה של מינוס שתיים מעלות. לא, לא התבלבלנו. בדובאי ישנו מרכז הסקי המלאכותי הסגור הגדול בעולם.

אנחנו גם ממליצים לצאת מעט מדובאי לטיול ג'יפים מודרך במדבריות שסביב דובאי. מדובר באחת האטרקציות הכי פופולריות בדובאי, ולא סתם. עוד דברים שכדאי לעשות בדובאי בקיץ הוא פשוט ללכת לים. אבל ללכת לים בדובאי זה לא כמו ללכת לים בתל אביב. מדובר בחופים מטופחים למופת.

 

סיכום

לסיכום, יש לא מעט דברים שאפשר לעשות בדובאי בקיץ. שופינג, מנוחה, ביקור בגן הפרחים הפלאי או בכלל טיול לפארק המים מהגדולים בעולם. דובאי מלאה באטרקציות, ולא משנה מה הגיל, המגדר או אורך החופשה שלכם – בטוח תמצאו משהו לעשות בה.

אתם לא חייבים לטייל בדובאי בחורף. יש המון מה לעשות בדובאי גם בקיץ, כולל אטרקציות ממוזגות. דובאי היא יעד נפלא לטיול באוגוסט, ואנחנו ממליצים עליו לכל מי ששואל אותנו.

טסים לדובאי

כתבות נוספות
שאולי תאהבו