לא רוצים שישעמם לאורחים בבר המצווה? יש לנו רעיון בשבילכם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

איזו שנה מלאת אירועים זו הייתה! כמארח, אתה יודע שמסיבות וחגיגות כמעט תמיד מלאות בכיף! למרות שרובנו נשמח לקבל את המתכון המושלם למסיבה שתמיד יורד בצורה חלקה (ולחלקנו זה יהיה בלתי אפשרי), המציאות היא שלעריכת מסיבת בת מצווה נהדרת זה לא עניין של שלמות – אלא יצירת חווית המסיבה הטובה ביותר עבור האורחים שלך.

שאלנו את הסלבריטאים האהובים עלינו ומומחי השראה למסיבות לגבי הטיפים המובילים שלהם כיצד לבדר את האורחים שלך במפגש הבא שלך. הרעיונות האלה אולי לא יעבדו עבור כל אירוע מיוחד אבל הם יעזרו לך לתכנן לילה בלתי נשכח – ולחסוך המון כסף בתהליך!

 

דיג'יי

אתה צריך דיג'יי כדי באמת לעשות את הכיף ב"מסיבה". בתור מנהל המסיבה, אתה יכול לבחור כל סוג של מוזיקה שהאורחים שלך רוצים להאזין לה. מכיוון ששכרתם את התקליטן הטוב ביותר, הם יידעו בדיוק מה לנגן ומתי. אם אתם מחפשים חווית בית ספר זולה אך ישנה, ​​אל תחפשו רחוק יותר. תקליטנים הם עדיין חלק מהתרבות הפופולרית ומבינים איך לשמור על המסיבה הרבה אחרי שהשיר האחרון הושמע.

 

קוסם

קסם היא אחת מצורות הבידור העתיקות ביותר והיא חלק מהתרבות האנושית במשך אלפי שנים. קוסמים עושים את זה מאז שמישהו זוכר. ולמרות שצורת האמנות התפתחה באופן דרמטי במהלך השנים, את רוב מה שאנו מכירים כ"קסם" כיום ניתן לייחס אל שנות ה-1600.

כדי ללכת יחד עם הבידור של הלילה, אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של אפקטים שונים של קסם כולל: טריקים קלפים, אינטראקציה עם קהל, קסם מטבעות ועוד. רק הקפידו להשאיר את הכוסות של האורחים מלאות ומעגל הקסם סביבכם גרם לבאי המסיבה על קצה המושבים! אמן חושים לבר מצווה זה תמיד שילוב מנצח.

 

זמר

תחשוב על האדם המיוחד בחייך שאתה רוצה שישיר לך כמה משירי האהבה האהובים עליך. באופן אידיאלי, הם יהיו חברים טובים כדי שתוכל לשתף את המוזיקה ואת הרגע. אבל אם זה לא אפשרי, חבר טוב או אפילו עמית לעבודה יכולים לעשות את העבודה.

 

מצלמות חד פעמיות

האם האורחים שלך באמת הולכים לנצל את המסננים והאפקטים היצירתיים באינסטגרם שהחלת על התמונות שלך? בטח, הם ייראו חמודים ומהנים, אבל האם הם באמת ישתמשו בכלים האלה לטובתם? סגנון עמדת צילום. נצלו את העובדה שאנו חיים בדור אובססיבי למצלמה ויש לנו כמה מהצילומים היצירתיים והמהנים ביותר שראינו. אתה יכול להוסיף כמה אפקטים מהנים כמו מדבקות ומסגרות כדי לקחת את הזמן הממוצע בין צילום.

 

סיכום

אל תחסכו בקישוטים או שהמקום ייראה פשוט מדי עבור כל הפרחים והאורות שהוצאתם עליהם כסף. הפגישו את החברים והמשפחה שלכם ללילה של חגיגה בלתי נשכחת. עם קצת תכנון, אתה יכול לערוך מסיבה בלתי נשכחת! בין אם אתם מחפשים רעיונות לאירוע הבא שלכם או רוצים ליצור יום חתונה בלתי נשכח, מצאתם את המקום הנכון.

אמן חושים לבר מצווה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו