סיכום טיול מאורגן מיפן – נורא נהניתי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בשנה האחרונה ערכנו טיול משפחתי, אני ובעלי ושלושת ילדינו – מוטי, ערן ונועה הקטנה. כשבעלי הגה את הרעיון של טיול מאורגן לאחת המדינות המופלאות בעולם, לרגע לא חשבתי שאני עומדת להנות בכאלו עוצמות, אבל יפן הפתיעה ובגדול. סיכום טיול משפחתי ליפן, בהמלצה על טיול מאורגן ומקצועי!

אני חושבת שאחת המדינות המופלאות ביותר שהייתי בה היא מדינת יפן, אבל אני לא יודעת מהיכן להתחיל לתאר את הנופים המשגעים שנתקלנו בהם בדרך, את המוקדים התיירותיים שהגענו אליהם במכוון, ובאופן כללי, את ה-FUN הענק שכל המשפחה חוותה השנה ביפן.

 

הסיפור שלי עם העיר קיוטו ביפן: קסם הפנינה האמיתית של המדינה

אם היו שואלים אותי בתחילת הטיול לגבי אופי וסוג הטיול שאני חולמת עליו, אני לא יודעת אם מיד הייתי קופצת ואומרת שאני חולמת לבקר למשל בקיוטו, אבל קיוטו התגלתה בתור פנינה של אמת אז אולי כדאי שנתחיל איתה.

קיוטו? מדובר בפנינה שאסור לפספס, ואני ממליצה לכל משפחה וזוג להגיע לבקר בעיר המאופיינת בקסם השורר ברחובות ובכל סמטה. ואם כבר הזכרנו סמטאות קסומות, אתם תרגישו כאן כאילו אתם באגדות שכתובות הכי נפלא. יש כאן מרכזי רוח, מרכזי תרבות, מרכזי מסחר וטכנולוגיה ע-צ-ו-מ-י-ם ועוד. בואו נגיד ככה, חבילת טיול ליפן חייב לכלול ביקור בקיוטו.

 

כיצד התניידתי בתוך יפן עם הרכבות הציבוריות (ושרדתי לספר על זה)

משהו שבעלי לא היה מודע אליו והלוואי שהיינו מודעים אליו בתחילת הטיול, הוא הנושא של התחבורה הציבורית ביפן. אם אתם מגיעים ליפן, אתם חייבים, אבל חייבים לברר לגבי דרכים להתנייד ביפן עם התחבורה הציבורית. שלא תבינו אותי לא נכון, התחבורה כאן פשוט מעולה עד כדי כמעט רובוטית ב-100% בדיוק שלה, אבל חשוב להתמצות כאן.

ההמלצה הכי גורפת? כרטיס רכבת JR PASS שמזכה אתכם בנסיעה חופשית ברכבת הכי מהירה בעולם. אני לא יודעת אם אתם מודעים לעובדה הזאת, אבל מסתבר שביפן ישנה רכבת אשר מגיעה למהירות של כ-320 קמ"ש! אלוהים ישמור, האמת שאני אישית מאוד פחדתי, אבל בעלי והילדים הרגיעו אותי.

 

לא מפחיד לנסוע במהירויות כה גבוהות ברכבת יפן BULLET TRAIN ?

בסופו של דבר, אלו היו נסיעות בטוחות ביותר ובכלל לא הרגשתי שאני נוסעת במהירות מטורפת כזאת. כנראה שבגלל שהרכבת כל כך איכותית ועשויה חומרי גלם מהטובים והחזקים בעולם, הנסיעה מרגישה כמו נסיעה רגילה לחלוטין. אבל היא לא רגילה! מה זה, זה חוקי לנסוע במהירות של מטוס? טוב, נו, יפנים. סחטיין עליהם, כמו שבעלי אומר.

בכל אופן, אם אתם מגיעים ליפן, אני לא הולכת להמליץ לכם על אטרקציות ומסעדות וכאלה, אבל אני כן אמליץ לכם לעשות זאת באופן מאורגן ועם מורה דרך מנוסה (עדיף חברת טיולים). יאללה, תהנו לכם!

תחנת רכבת

כתבות נוספות
שאולי תאהבו