מה משתלם יותר למשפחה – סוויטה על הים או מלון דירות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

ידוע כי חופשה משפחתית היא עסק יקר, בעיקר כשמדובר במשפחה מרובת נפשות.

על כן, חשוב לבחון את האופציות ולבדוק מה הכי משתלמת.

אז מה עדיף לכם סוויטה על הים או מלון דירות? על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

חופשה משפחתית

לצאת לחופשה זוגית הרבה יותר זול בימינו מאשר חופשה משפחתית. מספיק להוסיף עוד חדר או עוד ילד וכבר המחיר קופץ. קיימות אופציות שונות של מקומות לילה בניהן מלון דירות נופש וסוויטות על הים. כאשר לכל אחת יתרונות וחסרונות, אשר באמצעות הכרתם ניתן לבחור את זה המשתלמת יותר עבור חופשה משפחתית.

 

סוויטה על הים

במידה ותרצו לבלות בסוויטה על הים, תוכלו למצוא כאלה ברחבי הארץ וכן בעולם. סוויטות מסוג זה מציעות נוף ישיר לים, בדרך כלל יש בהן מרפסות דרכן ניתן לצפות בחוף שמולכם. בנוסף, סוויטות מסוג זה מציעות מקום לינה מרווח, לרוב מכילות סלון בנוסף לחדרי שינה, מקלחת ושירותים, עיצוב מרשים ועוד.

 

מלונות של דירות

אופציה זו מאפשרת דירות נופש מסוגים ובמיקומים שונים בארץ ובעולם. כאשר יש כאלה הנמצאות באזור של ערים וכאלה מבודדות יותר הנמצאות באזורים של פריפריה למשל. בדירות אלה נמצאים חדרי שינה, סלון, מטבח ולעיתים מרפסת או גינה. הדירות מזכירות דירות מגורים במראה שלהן, אך עם עיצוב מושקע.

 

מהם היתרונות?

מלון דירות מאפשר לכם לבשל במקום עצמו וכך לחסוך כסף במקרה של חופשה משפחתית זה משתלם ביותר במקום להוציא כסף במסעדות. בנוסף, הדירה לרוב מחולקת כמו מבנה של בית וכך מאפשר לכם להגיע כל המשפחה יחד, מצד אחד לחוות חופשה משפחתית ומצד שני להנות מהשקט בחדר זוגי רק לכם ההורים.

 

יש גם חסרונות

אחד החסרונות המשמעותיים במלון דירות היא העובדה שלא תמיד יש שירות חדרים וחדר אוכל. לכן, מצד אחד תהיו בחופשה אך מצד שני תצטרכו להמשיך לנקות אחר הילדים ולסדר את החדר. בנוסף, ההוצאות עשויות להיות גבוהות כי אין חדר אוכל וייתכן ותצטרכו לאכול במסעדות את רוב הארוחות.

 

יתרונות וחסרונות של אופציית הסוויטה

מבחינת הסוויטה מול הים, היתרונות למשפחה הם בעיקר קשורים בגודל שלה שהיא לעומת חדר רגיל במלון גדולה ומרווחת וכן, בשירותים המוצעים במלון. למשל תוכלו לשים את הילדים בזמן פעילות של צוות הבידור במלון ותוך כדי לטייל לכם בנחת. בנוסף, יש לכך חסכון כספי כאשר רוב הדברים נמצאים במלון כמו ארוחות ובריכה.

 

אז מה כדאי?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית. תוכלו לבדוק סוויטות שונות במחירים אטרקטיביים למול מלון דירות שגם מציעים מחירים נוחים.

 

לסיכום

הבחירה בין מלון דירות לבין סוויטה מול הים היא לא תמיד ברורה. לעיתים תוכלו למצוא סוויטה יותר משתלמת ולעיתים דירה במלון. לכל אחת מהאופציות היתרונות שלה והמקומות בהם ניתן לחסוך כסף ולהרוויח אותה בצורה משתלמת יותר.

חלל מעוצב

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו