לאילו יעדים כדאי לטוס בגיל הזהב בהתחשב בהוצאות על ביטוח

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בגיל הזהב אנו נוטים לטוס הרבה פעמים לחו"ל, שכן הפנסיה מאפשרת נוחות וזמינות גבוהה יותר. עם זאת, יעדי הנסיעה הופכים פחות אטרקטיביים כשאנו מבינים כי הביטוח מכפיל את עצמו לעיתים בגלל הגיל והמצב הבריאותי.

גם אם אנחנו חזקים ובריאים כשור, קיימות סבירות (גבוהה יותר מזו של אדם צעיר) לחלות, וחברות הביטוח לא לוקחות את הסיכון הזה. עם זאת, עדיין קיימים יעדים משתלמים ונוחים.  אז לאילו יעדים כדאי לטוס בגיל הזהב בהתחשב בהוצאות על ביטוח? במאמר זה נפרט.

 

ביטוח נסיעות לגיל הזהב – יקר יותר

בגיל הזהב, לאחר גיל 60, מחירי הביטוח קופצים משמעותית. לא רק כי מדובר באוכלוסיית גיל עם סיכון גבוהה יותר לנזקים, פציעות ומחלות, אלא בעיקר כי קשה לצפות מה יקרה.

ביטוח נסיעות לגיל הזהב משתנה מאוד בהתאם לכל מדינה, יש מדינות שהביטוח לנסיעה אליהן יכול לעלות כמה עשרות דולרים בודדים לשבוע, ויש מדינות שהביטוח יקפוץ לכמה מאות. כל נסיעה לחו"ל וחופשה שאנחנו מעוניינים בה צריכה להיות מהנה כמה שיותר וללא דאגות, ועל כן מומלץ לבטח את עצמנו בכל מצב.

 

חשוב להרחיב

עבור אזרחים בגיל הזהב, הביטוח הבסיסי לא מספיק, ואין ביטוח כלשהו שמתאים אישית לבני 60 ומעלה. עם זאת, ניתן לבצע הרחבות שונות בתחומי הבריאות, שכן מחירי הביטוח מושפעים ממצבו הבריאותו של המבוטח ויעלו בהתאם.

שימו לב כי אתם מבטחים את עצמכם גם בהתאם לאופי הטיול. אם הטיול הוא יותר אורבני בערים הגדולות, ודאו כי קיים אצלכם ביטוח לחפצים בעלי ערך. במידה ואתם מטיילים בכפרים ואזורים בלתי מיושבים, ודאו כי יש לכם ביטוח חילוץ והצלה. אם אתם מתנסים בספורט כלשהו, בדקו כי רכשתם ביטוח גם עבור אותו הספורט.

 

מדינות אירופה – משתלם לכם לנסוע!

מדינות אירופה הן המדינות הזולות ביותר למטיילים בגיל הזהב בהתחשב בהוצאות על ביטוח. מדינות אירופה המערבית הן מפותחות וזולות והעלויות הרפואיות אינן גבוהות כמו במדינות אחרות, שכן קיים שם מערך רפואי מתקדם ואיכותי עבור כל אחד.

מדינות אירופה, בפרט מדינות האיחוד האירופי, ביניהן גם גרמניה, צרפת, יוון, שוודיה, ספרד וכן הלאה הן מדינות שניתן לרכוש לפני הנסיעה ביטוח נסיעות שלא יעלה את עלויות הטיסה באחוזים רבים, אלא רק בכמה עשרות דולרים לכל אחד במהלך כל התקופה.

ודאו כי המדינה אליה אתם טסים באירופה וכל הפעילויות שאתם הולכים לבצע, מכוסות תחת הביטוח. שימו לב כי גובה ההשתתפות העצמית משתנה אצל כל מבוטח בהתאם להיסטוריה הרפואית שלו, מצבו הרפואי כעת, ועוד אלמנטים שונים בהקשר הזה גם במדינות היעד.

הרחבה של ביטוחי בריאות תעלה פחות במדינות אירופאיות בניגוד למשל לארה"ב, שכן מדובר במדינה עם העלות הגבוהה ביותר בהוצאות רפואיות. במידה והינכם מעוניינים בביטוח בריאות שלא יגזול מכם כסף רב, אך גם יגן עליכם מפני כל סיכון לנזק – טסו למדינה באיחוד האירופאי.

ביטוח נסיעות לגיל הזהב

כתבות נוספות
שאולי תאהבו