בזוקיות באתונה המקומות שאסור לפספס

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

 בוזוקי הוא כלי נגינה בעל 3 זוגות מיתרים המזוהה עם יוון למרות שמקורו ממונגוליה. פירוש שמו הוא צוואר מאחר ולכלי נגינה זה צוואר צר וארוך. נגני הבוזוקי נחשבים מומחים בתחום ומסוגלים לנגן בכלי במהירות. כאשר מבקרים באתונה אסור לפספס את הבזוקיות כי הן חלק מחיי הלילה של היוונים. כאן תוכלו למצוא את כל המידע על הבזוקיות שאסור לפספס באתונה.

 

יאסו לבוזוקי

בשונה מהטברנות, בזוקיות באתונה הן מועדונים בהם ניתן לרקוד לצלילי הבוזוקי ולהאזין למוסיקה מסורתית ואותנטית. בעבר היה נהוג לשבור צלחות בבוזוקיות אך כיום מסתפקים רק בריקודים על השולחנות עם הרבה שמחה. באתונה תוכלו למצוא יותר מ-50 בוזוקיות שניתן לפקוד בימים בהן הן פתוחות לקהל. לפיכך, חשוב בכל מקום לבדוק את שעות הפתיחה ולבלות ערב בלתי נשכח.

 

המלצות על הבזוקיות הכי שוות בעיר

הבזוקיות המיוחדות שעליהן אנו ממליצים הן: Kentro Athinon, Posidonio, Athens Arena, Anodos Stage, Stavros Tou Notou, Frangelico,Fantasia Live  ו- Lera Odos. כולן מספקות בילוי לילה ססגוני ומצוין בו תוכלו להתמזג עם המקומיים ולהפוך לאחד מהם ולו רק ללילה אחד. לפיכך יש לנהוג על פי הקודים החברתיים ולהתנהג בהתאם.

 

מה תלבשו לבוזוקיה?

המקומיים משקיעים כאשר הם מגיעים לבוזוקיה. הם לובשים את מיטב מחלצותיהם בין אם אלו חליפות לגברים ובין אם שמלות ועקבים לנשים. בוודאי לא תגיעו לבוזוקיה בחליפה, אך חשוב להקפיד על חולצה מכופתרת ועל לבוש אלגנטי ומכובד. בבוזוקיות לא תמצאו רחבת ריקודים ולכן אל תחשבו פעמיים אם בא לכם לפזז על השולחן. כך גם נוהגים המקומיים אחרי כמה כוסות של אוזו אם כי חלקם גם עולה לרקוד על הבמה בסמוך לנגנים ולזמרים.

 

האם מותר לצלם ולעשן בבוזוקיה?

מותר לצלם את עצמכם רוקדים ונהנים בבוזוקיה אך יש לקחת בחשבון שצלמים מקצועיים יצלמו אתכם וינסו למכור לכם את התמונות. תוכלו לסרב בנימוס אך גם רכישת תמונה אחת למזכרת לא תזיק. בנוסף, ברוב הבוזוקיות מותר לעשן במועדון ולכן תצטרכו לקחת בחשבון שאין בהן פינות עישון והחוק מאפשר זאת.

 

פרחים במקום צלחות

אם בעבר היה נהוג לשבור צלחות בבוזוקיות היום נוהגים לזרוק פרחים על הזמרים. את הפרחים קונים בלא מעט כסף ממוכרות הפרחים בתוך המועדון, אך אתם כתיירים יכולים רק לצפות במנהגי היוונים ולוותר על ההוצאה. את הכסף עדיף לשמור לטיפים כדי לקבל תשומת לב אישית מהזמרים.

 

התדמית של נגני הבוזוקי ביוון

חשוב לדעת שנגני וזמרי הבוזוקי גם אם אינם מפורסמים, סוחפים את הקהל ויש להם מעריצים שעולים לבמה ומראים את חיבתם בזמן ההופעה. גם לאחר שההופעה מסתיימת ניתן לגשת אליהם מאחורי הקלעים ולפגוש אותם מקרוב. לסיכום, התנהגו כיוונים ותתענגו על ערב שלא תפסיקו לדבר עליו גם לאחר תקופה ארוכה.

  כלי נגינה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו