האם יש אתרי טיפוס אקסטרים באבו דאבי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אחת האטרקציות המדהימות שיש לאבו דאבי להציע הוא פארק האי יאס (YAS), שבו אפשר למצוא פעילויות לכל המשפחה, שיכולות בקלות להחזיק אתכם עסוקים ליום שלם, אם לא יותר.

אבל על האי יאס, יש אטרקציה מיוחדת במינה, מתאימה מאוד לחובבי הטיפוס ובמיוחד טיפוס אקסטרים.

 

טיפוס אבו דאבי – CLYMB Abu Dhabi

בין יתר האטרקציות המדהימות שמציעה אבו דאבי למטיילים, אפשר למצוא אטרקציה מיוחדת במינה, שלא תשאיר אתכם אדישים, גם אם כבר ראיתם כמעט הכל.

מדובר על מגרש משחקים עצום, שמתאים לחובבי הרפתקאות בכל הגילאים ומציע אפשרויות שחובבי טיפוס יכולים רק לדמיין.

 

שתי הפעילויות העיקריות הן:

  1. צניחה חופשית בתוך מבנה מקורה
  2. טיפוס צוקים וסלעים בתוך המתחם

 

המתחם המדהים מצליח לספק חוויה שמדמה את חווית הצניחה החופשית, בלי לטוס לגובה של 13,000 מטרים, על ידי חיקוי התחושה של צניחה חופשית באמצעות מנהרת אוויר ייעודית, שמעניקה לכם תחושה של נפילה מגובה עצום.

המנהרה נחשבת הגדולה ביותר בעולם מסוגה והחוויה מתאימה אפילו לילדים מגיל 3!

 

טיפוס צוקים וסלעים בתוך מתחם CLYMB

טיפוס בתוך המתחם מאפשר לכם לבחור אחת (או יותר) מתוך 5 רמות קושי שונות.

 

הקיר הראשון מיועד למתחילים וגובהו 6 מטרים. אפשר לבחור רמות קושי מתחלפות לאתגרים הבאים ולהמשיך לטפס לגבהים רמים יותר, במסלולים מעט שונים, לבחור את הקיר המתאים לרמת הקושי שלכם ולהתקדם לאט לרמות קושי גבוהות יותר.

 

קיר הטיפוס המקורה הגבוה בעולם – SUMMYT

אם עד עכשיו הייתם במסלולים המגוונים למתחילים והחלטתם שאתם יכולים לעבור לדבר האמיתי, הכירו את קיר הטיפוס המקורה הגבוה בעולם, בגובה 43 מטרים. על הקיר הזה אפשר לטפס מגיל 14 ומעלה ורק אחרי שעוברים מבחן יכולת.

 

מה עוד עושים באזור?

מתחם הטיפוס נמצא על האי יאס, הנמצא במרחק נסיעה קצר מהעיר הבירה של אבו דאבי.

אפשר למצוא בסביבה הקרובה כמה אטרקציות משוגעות במיוחד, כמו פארק האחים וורנר, עולם המים של אבו דאבי, מסלול גולף ומסלול קארטינג, פארקים ובתי מלון בוטיק מפנקים במיוחד.

מתחם הפארק הממונע של פרארי מציע גם הוא בילוי מיוחד ומלא חוויות לכל המשפחה. אפשר להשתתף במרוץ מכוניות, לנסוע ברכבת הרים, מנהרות חושך ועוד.

פארק מים משוכלל מציע הפוגה מבורכת מהחום עם מגלשות מים, בריכות גלים, מסלולי אבובים ומנהרות מים ארוכות.

 

לסיכום

אתר הטיפוס האקסטרימי המפורסם ביותר באבו דאבי ואחד המפורסמים בעולם מציע חווית טיפוס בדרגות קושי שונות, מתאים לכל המשפחה ומאפשר לכולם ליהנות מבילוי מגון ומרגש.

לצד הפעילות המיוחדת הזו אפשר לעשות בדובאי ובאי יאס עוד הרבה דברים, שישאירו לכם חוויות וזכרונות בלתי נשכחים, כמו פארק האחים וורנר, פארק המים, מתחם פרארי המדהים ועוד. כל מה שנשאר לכם זה לבחור ולא להתאכזב אם הזמן לא מספיק לכם לכל מה שרציתם.

 

מתחם טיפוס

כתבות נוספות
שאולי תאהבו